تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه قضایی استان با کمبود نیرو مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجموعه قضایی استان با کمبود نیرو مواجه است اردبیل- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هم اکنون دستگاه قضایی استان با 60 درصد ظرفیت مصوب چارت قضایی و 48 درصد چارت مصوب کادر اداری فعالیت می کندو.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، حجت الاسلام محمد علی قاصدی افزود: با وجود این کمبود ، با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران شاهد افزایش کیفیت و کمیت در ارائه خدمات به مردم هستیم به طوریکه رتبه کشوری استان براساس ارزیابی قوه قضائیه از رتبه های پایین به رتبه پنج کشوری رسیده است.
وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در زمینه منابع طبیعی اظهارکرد: پارسال بیش از 90 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 74 میلیارد ریال از تصرف متجاوزین خارج شد.
رئیس کل دادگستری استان تشکیل واحدهای مصالحه در کنار دادگاههای خانواده و نیز تشکیل واحدهای مصالحه ویژه بانکی برای رفع مشکلات در امور بانکی را از ابتکارات دستگاه قضایی این استان برشمرد.
وی یکی از اقدامات اساسی قوه قضائیه در خصوص کاهش جرائم و به تبع آن کاهش ورودی پروند ه ها به دادگستری ها را ایجاد معاونت پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.
وی بیان کرد: با تلاشهای و اقدامات انجام گرفته ، برای اولین بار در سال 1392 برخلاف سالهای قبل از آن که با رشد 25 درصدی افزایش ورودی پرونده به مجموعه قضایی استان روبرو بودیم، شاهد کاهش حدود هفت در صدی میزان ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی استان شدیم.
او به جرائم اولویت دار استان اشاره کرد و گفت: خشونت و ضرب و جرح عمدی، سرقت، توهین به اشخاص و اعتیاد به مواد مخدر نسبت به سایر جرایم در استان بیشتر است.
قاصدی در خصوص جرایمی مثل اعتیاد به مواد مخدر به خانواده ها هشدار داد تا در تربیت فرزندان خود و بر رفت و آمدهای آنان بیشتر نظارت داشته باشند تا در بلای خانمانسوز که به صورت سازمان یافته از سوی دشمنان مردم ایران ساماندهی شده است گرفتار نشوند.
رئیس کل دادگستری استان در پایان سخنان خود یک بار دیگر به کسانی که در صدد اخلال در نظم و امنیت جامعه هستند و قصد ایجاد شرارت و نامنی را دارند به شدت هشدار داد و افزود: با اینگونه جرائم به شدت و بدون هیچگونه مسامحه ای در چاچوب قانون برخورد خواهد شد.
1234/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن