تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همای رحمت برفراز آسمان خوزستان درماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همای رحمت برفراز آسمان خوزستان درماه مبارک رمضان اهواز-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: طرح همای رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان به اجرا درمی آید.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی این جمعیت دکتر علی خدادی شنبه افزود: در این طرح، بسته های غذایی اهدایی خیران و نیکوکاران، میان زنان، ایتام، روزه داران نیازمند و اقشار کم درآمد که زیر پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می شود.
وی با بیان این که جمع آوری کمک های مردمی در بیش از 150خانه داوطلب اجرایی شده است، افزود: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این طرح را دارند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانه های داوطلب تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان برنج، روغن، قند و شکر، خرما و... را از محتویات اصلی سبدهای غذایی ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: مردم با مشارکت در این طرح به کمک نیازمندان بیایند.
خدادادی گفت: جمعیت هلال احمر با پیروی از سیره نبوی و سنت حسنه مولای مومنان علی ˈعˈ همه ساله نسبت به اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام می کند
وی اضافه کرد: گسترده شدن سفره های مهربانی با عنوان ˈسی شب، سی سفرهˈ برای افطاری روزه داران نیازمند از دیگر برنامه هایی است که قرار است در قالب طرح همای رحمت در استان خوزستان اجرا شود.
هدف از اجرای این طرح ترویج ارزش های انسان دوستانه، کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده های نیازمند و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر در اجرای برنامه های خیرخواهانه است.
643/641

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن