تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید بهشتی الگوی موفق خدمتگزاری بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهید بهشتی الگوی موفق خدمتگزاری بود یاسوج- ایرنا، رییس حوزه علمیه بنت المهدی شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی الگوی موفق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی و یار مورد وثوق امام راحل (ره) بود.


حجت الاسلام شیخ محمدصادق یوسف علی روز شنبه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسحد صاحب الزمان (عج)یاسوج افزود: ولایت مداری، ذکاوت،شجاعت ،دیانت ،تـزیینی و آینده نگری از شهید بهشتی شخصیتی ممتاز ساخته بود.
وی با بیان اینکه تدوین و تصویب قانون اساسی و زیربنای قوه قضاییه کارآمد برگرفته از تفکر شهید بهشتی گفت: قضات شریف باید در فرایند خدمات رسانی ،اجرای حکم و حدود الهی مشی این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند.
رییس حوزه علمیه بنت المهدی شیراز در بخشی از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان برای تضعیف اسلام و انقلاب گفت: ترور یکی ابزار دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی بود و شهادت شهید بهشتی ،مفتح مطهری و دیگر شهدای والامقام ناشی از این توطئه شوم دشمن بود.
وی رمز بقای انقلاب اسلامی و تفکر شیعه را ولایت مداری خواند و تصریح کرد:امام خمینی (ره) حاصل 14قرن مبارزه اسلام و کفر بود و اینک آرمان اسلام خواهی معمار کبیرانقلاب الگوی موفقی برای دنیاست.
حجت الاسلام یوسف علی با تقبیح جنایات گروه های تکفیری و داعش در کشورهای مسلمان سوریه و عراق افزود: امن بودن ایران اسلامی از این توطئه ها ناشی از نقش جایگاه ولی فقیه و ولایت مداری ملت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه شیعه تکلیف مدار است و ولایت مدار تصریح کرد: پاسداری از آرمان شهدای بزرگی چون شهید بهشتی که از دیدگاه امام راحل (ره) که فرمود:شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود،حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.
رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین از شهیدبهشتی به عنوان پایه ریز قانون اساسی ایران یاد کرد و گفت: پیشگیری از جرم از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی است.
علی جمادی به کاهش دو درصدی میزان جرایم دراین استان درسال 92 نسبت به سال 91 اشاره کرد و افزود: پیشگیری از جرم یک وظیفه فرادستگاهی و همگانی است ولی دستکاه قضایی در این راستا برنامه های خوبی را برای اجرا با مشارکت سایر دستگاههای اجرایی تدوین کرده است.
دراین آیین که از سوی شورای هماهنگی انقلاب اسلامی و دادگستری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، با حضور مسوولان اجرایی، قضایی،نظامی ، انتظامی و اقشار مردم یاد و خاطره شهید بهشتی و72تن از یاران با وفایش با نثارگل و قرائت فاتحه گرامی داشته شد.
671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن