تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806362802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری همه دستگاه ها با آموزش و پرورش ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی: همکاری همه دستگاه ها با آموزش و پرورش ضروری است خبرگزاری پانا: نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان، ماندگاری نیرو و منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند و دولت می تواند پس از تصویب آن را اجرا کند و مجلس هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.
۱۳۹۳ شنبه ۷ تير ساعت 11:24



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، جبار کوچکی نژاد در نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات خانه معلم سرعین برگزار شد، اظهار کرد: طرح هیئت امنایی کردن آموزش و پرورش همانند وزارت علوم،تحقیقات وفناوری در راستای سند تحول بنیادین به مجلس ارائه شده و در حال بررسی است و در صورت تصویب، بسیاری از مشکلات بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش با ردیف های معین ابلاغ و حل می شود. وی با بیان این که ابلاغ رتبه بندی معلمان در دولت قبلی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار عجولانه انجام شد، خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس پیگیر ردیف دار شدن بودجه های آموزش و پرورش براساس سرانه است تا بتوانیم عدالت را بهتر برقرار کنیم. نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: طرح هیئت امنایی شدن آموزش و پرورش، بازنگری قانون مدارس غیردولتی و آموزشکده‌ها در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است واستفاده از نظرات و ایده‌های فرهنگیان در راستای توسعه این امر کارگشا خواهد بود. کوچکی نژاد با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که «هزینه در آموزش و پرورش سرمایه است» افزود: در تعلیم و تربیت باید هزینه کرد، آموزش و پرورش نهادی است که جای کار بسیار دارد و باید تلاش کرد تا فرزندان ما که سرمایه‌های این کشور و خانواده‌ها هستند از آن بهره ببرند. وی از پیش‌بینی مبلغ 500 میلیارد تومان علاوه بر ردیف‌های بودجه آموزش و پرورش در سال  1393 با عنوان سایر برای رفع مشکلات مدارس خبر داد و گفت: مدارس تخریبی و فاقد امکانات نمی‌تواند محل تعلیم و تربیت مناسبی برای دانش آموزان باشد همکاری همه دستگاه‌ها به نوعی با آموزش و پرورش امری ضروری است و مردم نیز در توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز هنرستان ها مشارکت داشته باشند که تجلی این مشارکت در قانون و ترکیب شوراهای آموزش و پرورش معین شده است. نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تشریح برنامه های سفر کمیسیون به استان ها تصریح کرد: سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برای آشنایی با برنامه ها، فعالیت ها، امکانات و بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن