تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر پدر وب به ايران


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: سر وينتون سرف که از او با عنوان پدر اينترنت ياد مي شود، براي حضور در اجلاس بين المللي Persian ICT Week به ايران مي آيد.




سفر پدر وب به ايران


 


 

در نخستين هفته فناوري پارسي زبانان يا Persian ICT Week اجلاسي دو روزه با همين نام و با موضوع کلي "اينترنت، پيشران توسعه اقتصادي" برپا مي شود.


به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، اين اجلاس که ۸ و ۹ شهريور امسال (۳۰ و ۳۱ اوت ۲۰۱۴) در محل سالن اجلاس سران تهران و با حضور نمايندگان و وزراي کشورهاي منطقه و مقامات دولتي، خصوصي کشورمان برگزار مي شود، گامي است براي گسترش حضور و تأثيرگذاري خط و زبان فارسي در اينترنت و بر اين اساس، جلسات تخصصي متعددي در رابطه با موضوعات مختلف مرتبط با اينترنت با حضور کارشناسان و صاحب نظراني از ايران و جهان از تمامي حوزه هاي ذي نفع برپا خواهد شد.


سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور با همکاري اتحاديه فناوري اطلاعات و ارتباطات عرب (اجمع) اين اجلاس را مديريت و اجرا مي کند.
علاوه بر وينت سرف فادي شهاده (FadiChehade)، مدير عامل آيکان يا شرکت اينترنتي براي نام‌ها و شماره‌هاي واگذار شده، نيز در Persian ICT Week حضور و سخنراني خواهد داشت.


در هفته فناوري پارسي زبانان علاوه بر اجلاس بين المللي به همين نام، نخستين اجلاس مجمع راهبري اينترنت پارسي زبانان و نخستين برنامه چالش فناورانه (Innovation Challenge) نيز برپا مي شود.
چالش فناورانه، رقابتي است که در آن صاحبان ايده هاي جذاب در زمبنه فناوري اطلاعات و ارتباطات، به ارائه ايده خود خواهند پرداخت و در نهايت، به انتخاب و هزينه برگزار کنندگان، از ايده هاي برتر، حمايت مالي خواهد شد.


نمايشگاه تخصصي فناوري اطلاعات و ارتباطات نيز رويداد ديگري است که در هفته فناوري پارسي زبانان و در محل سالن اجلاس سران برپا مي شود.

مرجع : خبرگزاری موج

تاریخ انتشار : شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن