تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه کیهان در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه کیهان در شماره روز شنبه عنوان «سرکوب داعش در عراق شاه سعودی را به هراس انداخت» را تیتر یک کرده و در ادامه اظهارات خطیب نماز جمعه تهران در مورد عراق را برجسته ساخته است.


به گزارش ایرنا، در خبر مربوط به تحولات عراق در روزنامه کیهان آمده است: در پی ضربات مهلک ارتش و نیروهای مردمی عراق به عناصر داعش، شاه سعودی از نفوذ این تروریست ها به داخل خاک عربستان دچار هراس شد.
حمله همزمان صدها هزار نفر از نیروهای مسلح مردمی و ارتش عراق علیه عناصر داعش در پنج استان صلاح الدین، الانبار، نینوا، بابل و دیاله، این تروریست ها از مواضع خود در بسیاری از مناطق اشغالی متواری شدند و خود را به مناطق مرزی و حتی مرزهای عربستان رساندند.
به گفته منابع خبری، منطقه مرزی «عرعر» که گذرگاه مهمی میان عراق و عربستان است، طی روزهای گذشته شاهد حملاتی از جانب داعش بوده است.
در خبر مربوط به اظهارات حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران که با عنوان «آمریکا، اسرائیل و سران مرتجع عرب آتش افروزی در عراق را از اردن مدیریت می کنند» آمده است: آمریکا، اسرائیل و انگلیس و ارتجاع منطقه عضو این ستاد هستند و اینها معرکه گردان این غائله اند و هدف آنها نیز تجزیه عراق است.
خطیب نمازجمعه تهران از همسایگان ایران درخواست کرد که در جدول آمریکا بازی نکنند و افزود: خانه های جدول دشمن را پر کردن دودی است که به چشم شما خواهد رفت.
«رقابت نفس گیر داوطلبان کنکور امروز پایان می یابد»، «پیشنهاد کمک 500میلیون دلاری اوباما به تروریست ها در سوریه»، «تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در شیراز»، «فرصتی برای جبران» و «اگر حذف نمی شدند که عین الدوله ها سر کار می آمدند» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه کیهان است.
شبس (2) 1346 **1552

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن