تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه رسالت در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه رسالت در شماره روز شنبه «مسئولان حجاب را از کارگزاران خود شروع کنند» را تیتر یک کرده و نیز به آخرین تحولات عراق با عنوان «عقب نشینی داعش از صلاح الدین آغاز شد» پرداخته است.


به گزارش ایرنا، در خبر نخست روزنامه رسالت آمده است: آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران از دو اقدام مجلس تشکر کرد و گفت: یکی تدبیری بود که در رابطه با تکثیر نسل و سیاست جمعیتی مقام معظم رهبری مطرح کردند، من در جزئیات لایحه و طرح ورود پیدا نمی کنم ولی اصل اقدام ستودنی است. دیگری اقدامی که در رابطه با حجاب و عفاف داشتند و مردم خوشحالند از ناحیه مسئولین در رابطه با حجاب.
خاتمی افزود: دولت محترم هم این دغدغه را دارد و وزیر کشور نامه ای به اینجانب نوشتند که 16 مورد از اقدامات را در رابطه با حجاب تشریح کرده بودند. ما از همه مسئولان نظام در سه قوه می خواهیم حجاب را از کارگزاران خودشان شروع کنند.
در خبر مربوط به تحولات عراق در روزنامه رسالت هم آمده است: نبرد سنگین میان ارتش عراق و تروریست های داعش همچنان ادامه دارد. کنترل منطقه استراتژیک العلم در استان صلاح الدین توسط نیروهای عراقی و عقب نشینی نیروهای داعش از این استان را می توان مهم ترین خبر در عرصه تحولات نظامی عراق طی ساعات اخیر دانست.
در عین حال سخنان نوری المالکی نخست وزیر عراق درخصوص ارتباط حملات عراق با تحولات سوریه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
پس از آنکه نیروهای امنیتی عراق عملیات هلی برد موفقی را در دانشگاه تکریت به اجرا گذاشتند، این دانشگاه را از عناصر داعشی پاکسازی کرده و آنها را وادار به فرار کردند.
«آیت الله یزدی: جامعه مدرسین تذکرات محرمانه به رئیس جمهور داد»، «جهانگیری: اقتصاددانان، دولت را برای خروج از رکود همراهی کنند»، «ظریف:ممکن است طرف مقابل با زیاده خواهی مانع توافق هسته ای شود»، «تشابه خوی وحشیگری تکفیری ها با رفتار سربازان آمریکایی اینها مسلمان نیستند!»، «تل آویو از برچیده شدن همه زیرساخت های اتمی ایران سخن می گوید»، «توهمات بی پایان بازماندگان سامری»، «گمانه زنی رسانه های غربی در خصوص تمدید مذاکرات»، «ساز ناهمگون اشتاین مایر و راسموسن» و «عسکری:60 درصد اقتصاد ایران مالیات نمی دهند» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه رسالت است.
شبس (2) 1346 ** 1552

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن