تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت گرگان: تامین امنیت مردم بر عهده قوه قضاییه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت گرگان: تامین امنیت مردم بر عهده قوه قضاییه است گرگان - ایرنا - امام جمعه موقت گرگان با اشاره به انتظارات عمومی از دستگاه قضا، گفت: تامین امنیت جانی و آبروی مردم بر عهده قوه قضاییه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدقاسم لیوانیˈ در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان افزود: تامین امنیت عمومی انتظاری است که مردم از قوه قضاییه دارند.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضا، افزود: هفتم تیر مصادف با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین است که در این اتفاق عده زیادی به شهادت رسیدند.
به گفته وی، آیت الله شهید بهشتی ویژگی های زیادی چون بصیرت، روشنی، واقع بینی و نظم داشت.
خطیب موقت جمعه گرگان تاکید کرد: شهید بهشتی معتقد به نظم در جامعه بود و در طول تصدی گری ایشان بر قوه قضاییه، این قوه در منظم ترین حالت خود بود.
لیوانی در ادامه اظهار کرد: روز ششم تیر مصادف با سالگرد سوء قصد به مقام معظم رهبری در سال 60 در مسجد ابوذر تهران است اما خداوند این ذخیره بعد از امام را برای مردم ایران از شر منافقین حفظ کرد.
وی با اشاره به حادثه بمباران سردشت گفت: یکشنبه سالروز حمله صدام به سردشت و بمباران شیمیایی این شهر است، در این بمباران خیلی ها مجروح و شهید شدند و اثرات آن هنوز هم مشهود است.
لیوانی با اشاره به حادثه مشابه در کشور اوکراین اضافه کرد: در حادثه انفجار نیروگاه اتمی کی یف اثرات آن تا سال ها و در نسل های بعد که هنوز هم مشهود است بطوریکه کودکانی با معلولیت های جسمی و ذهنی به دنیا می آیند.
خطیب موقت نماز جمعه گرگان یادآور شد: دهم تیر ماه نیز مصادف با آزاد سازی مهران از چنگال نیروهای رژیم بعثی عراق است که جز مسجد، همه ساختمان های شهر تخریب شد.
وی اظهار کرد: 12 تیرماه نیز مصادف با حمله ددمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران است که در آن 298 نفر از مردم شهید شدند.
لیوانی در ادامه گفت: همچنین این روز مصادف با بزرگداشت علامه امینی نویسنده کتاب بزرگ الغدیر است که با تحقیق و تفحص در کتاب های شیعه و سنی و استفاده از آن برای اثبات واقعه غدیر و ولایت امام علی (ع) به شیعیان کمک زیادی کرد.
وی 11 تیر مصادف با شهادت شهید صدوقی چهارمین شهید محراب در سال 61 توسط منافقین را نیز تبریک و تسلیت گفت.
خطیب جمعه موقت گرگان همچنین گفت: ماه رمضان ماه آمرزش و مغفرت است، با استغفار مورد رحم و بخشش خداوند قرار میگیریم چرا که در این ماه مهمان خداوند هستیم.
لیوانی یادآور شد: صله رحم، افطار، احترام به بزرگتر ها، مهربانی با کوچکترها، خواندن نماز مستحبی، توجه به تلاوت قرآن و توبه از توصیه های پیامبر به مسلمین است اما به گفته پیامبر اسلام (ص) مهمترین کار در این ماه ترک گناه است.
وی در پایان خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کرد.
7467/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن