تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815211985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار اصفهان: دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی، مزدوری استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار اصفهان: دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی، مزدوری استکبار است اصفهان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ضرورت وحدت جهان اسلام در برابر استکبار، گفت: دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی مزدوری استکبار است.


به گزارش ایرنا، « رسول یاحی » روز جمعه در مراسم گرامیداشت روز پناهنده در مجموعه شیخ بهایی اصفهان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سال 1979 میلادی، گفت: ایران در دوران رژیم پهلوی در جرگه حامیان غرب بود ولی پس از انقلاب اسلامی این حامیان، دشمن ایران شدند.
وی افزود: بلوک شرق و شوروی سابق در ابتدای انقلاب تلاش می کرد جای خالی غرب و آمریکا را در ایران پر کند و خود را دوستدار ایران معرفی می کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به تجاوز شوروی به افغانستان اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارزش های مدنظر خود این تهاجم غیر قانونی را محکوم کرد و بلوک شرق به رهبری شوروی سابق نیز در جرگه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در راستای استقلال خود و دیگر کشورهای اسلامی تاکنون هزینه های بسیار داده است، افزود: غائله های مختلف و جنگ هشت ساله با حمایت بی سابقه شرق و غرب، توطئه های مختلف در روزگار ما از جمله برنامه های دشمنان ایران با استقلال و آزادی خواهی کشور ما است.
یاحی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در 35 سال گذشته تلاش کرد در حد توان خود به افعانستان کمک کند.
وی به مشکل بیکاری در ایران اشاره کرد و افزود: با وجود این مساله، ایران پذیرای خواهران و برادران افغانی است و امیدواریم با بازگشت استقلال و آزادی افغانستان، مردم این کشور دوباره به موطن خویش بازگردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه دشمنان ایران و افغانستان، مشترکند ادامه داد: این دشمنان تلاش می کنند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، راه پیشرفت کشورهای اسلامی را متوقف کنند.
وی به فضای رسانه ای علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رسانه های بیگانه به گونه ای کشورهای اسلامی را به تصویر می کشند که آنها را مساوی تروریست معرفی می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: فضا سازی رسانه های غربی درباره کشورهای اسلامی در حالی است که بسیاری از مسلمانان در کشورهای اروپایی تحت فشار قرار دارند و از حقوق خویش بی بهره اند.
یاحی اظهار کرد: دشمن از طریق رسانه های متعدد تلاش می کند روح امید و پیشرفت را از ملت ها بگیرد و آنان را نسبت به خادمان و مسوولان خود مایوس کند.
وی به سکوت سازمان های جهانی در خصوص جنایات داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: این مساله در صورتی اتفاق می افتد که در اوکراین بواسطه یک مساله، سازمانهای جهانی بسیار سریع اعلام موضع کردند.
وی به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی توسط برخی از شبکه های ماهواره ای با اسم سنی یا شیعه اشاره کرد و افزود: اختلاف بین شیعه و سنی توسط کسانی انجام می شود که نه شیعه هستند ونه سنی بلکه جیره خوار دشمنان اسلام هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص پرهیز از اختلاف و وحدت جهان اسلام، گفت: در این مصاف نقش اهل قلم و بویژه نخبگان از تمام مذاهب اسلامی در بیدارسازی جوامع ضروری است.
وی مهاجران افغان را به حرفه آموزی در ایران توصیه کرد و افزود: پیشرفت یک افغانی، پیشرفت یک مسلمان و یک گام نزدیک شدن به تمدن اسلامی است و موجب افتخار جهان اسلام خواهد شد.
وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی بیان کرد: امروز به رغم توطئه های مختلف، ایران یکی از ده کشور جهان در تولید علم است.
یاحی افزود: ایران در زمینه هسته ای به پیشرفت های بزرگی دست یافته است ولی دشمنان، ایران را به احتمال حرکت به سمت تولید سلاح هسته ای متهم می کنند درحالیکه رژیم صهیونیستی این سلاح را در اختیار دارد و عضو ان پی تی هم نیست.
وی به تحریم بانک مرکزی ایران اشاره کرد و افزود: هر کشوری از نظر بانکی تحریم شود در کمترین مدت از بین می رود ولی ایران اسلامی در مسیر استقلال و آزادی خود و جهان اسلام محکم ایستاده است و از این مسیر دفاع می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه همه مسلمانان در مسیر رشد علمی و حرفه ای تلاش کنند، افزود: کشورهای اسلامی در سایه علم می توانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.
وی با اشاره به وجود سرمایه های فکری، نخبگان و تجار موفق در افغانستان، اظهار کرد: افغان ها باید جایگاه خود را در جهان بیشتر بشناسند و با بهره گیری از توانایی ها و ظرفیت های خود، کشورشان را در مسیر اعتلا قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: استکبار به دنبال عقب نگاه داشتن جهان اسلام است در حالیکه اسلام برای کوچکترین مسائل فردی تا عالی ترین مسائل اجتماعی برنامه و نقشه راه ترسیم کرده است.
پ/ 7134/ 7132

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن