تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: آمریکا، به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شیراز: آمریکا، به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی است شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا، به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی خصوصا کشورهای اسلامی منطقه و از بین بردن زیرساخت ها و امکانات آنها هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی، در خطبه های نماز جمعه شیراز، با اشاره به حوادث در حال وقوع در کشور عراق افزود: آنچه در کشورهای مسلمان سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق انجام می شود و آنچه که بر سر مردم مسلمان و بیگناه این کشورها می آید در ادامه همین سیاست است.
وی اظهار کرد: نقشه ای که امروز آمریکا در جریان حوادث عراق دنبال می کند این است که این کشور را به سه کشور تحت سیطره و حمایت غرب تجزیه کند.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: پیاده سازی همین نقشه را استکبار در کشور سوریه نیز دنبال می کرد اما به لطف خداوند و بیداری و هوشیاری مردم سوریه نقشه آنها در این کشور با شکست مواجه شد.
آیت الله ایمانی گفت: در جریان تحولات عراق نیز، رسانه های همسو با استکبار بیکار ننشسته اند و تلاش می کنند تا آنچه در کشور عراق در حال وقوع هست را اختلاف بین شیعه و سنی معرفی کنند در حالی که امروز می بینیم هم شیعیان عراق و هم اهل تسنن در این کشور قربانی این توطئه هستند.
نماینده رهبر فرزانه انقلاب در فارس ادامه داد: عده ای افراد خود فروخته نیز امروز با تشکیل گروههای تروریستی، برای تحقق اهداف استکبار در عراق دست به هر جنایتی می زنند، اما کافی است که آمریکا به اهداف مورد نظر خود در این کشور نرسد که نخواهد رسید، آنوقت خواهیم دید که همین تروریست ها به دست آمریکا سرکوب و نابود خواهند شد.
وی گفت: با توجه به اینکه، این اقدامات در کشورهای هم مرز با جمهوری اسلامی در حال وقوع است، ضروری است که نیروهای مسلح و همیشه هوشیار کشورمان، بیش از پیش بر مرزها کنترل داشته و مراقب هرگونه تحرک و دسیسه ای از سوی بدخواهان و دشمنان نظام باشند.
امام جمعه شیراز، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، رویت هلال ماه مبارک رمضان امشب روی نخواهد داد و روز یکشنبه نخستین روز این ماه پرفضیلت خواهد بود.
آیت الله ایمانی، بر لزوم نگه داشتن حرمت این ماه مبارک تاکید کرد و افزود: هر فردی هم که برای به جا نیاوردن روزه عذری دارد باید رعایت این ماه را کرده و حرمت نگه دارد.
وی، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، هوشیاری و آگاهی خانواده ها در مقابل مساله مواد مخدر را خواستار شد و گفت: در دنیای امروز، عده ای افراد سودجو و فرصت طلب با تکیه بر تبلیغات دروغین و فریب جوانان، آنها را به سمت استفاده از مواد مخدر خصوصا مواد مخدر صنعتی سوق می دهند.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: بی تردید هوشیاری و درایت خانواده ها و آگاه سازی به موقع جوانان، می تواند جامعه را از این بلای خانمان سوز مصون دارد.ک/2
678/ 677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن