تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی نژاد تصور می کرد با ریاست لاریجانی تعامل دولت و مجلس بهتر می شود/ حتی یک ریال تسهیلات بانکی هم نگرفته ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



اظهارات خواندنی محصولی درباره احمدی نژاد، هاشمی، لاریجانی و جبهه پایداری؛
احمدی نژاد تصور می کرد با ریاست لاریجانی تعامل دولت و مجلس بهتر می شود/ حتی یک ریال تسهیلات بانکی هم نگرفته ام خبرگزاری رسا ـ صادق محصولی در برنامه شناسانه ضمن پاسخ به برخی شایعات درباره میزان دارایی هایش، تاکید کرد که اگر احمدی نژاد روزی بخواهد مجددا به عرصه سیاسی بازگردد او و جبهه پایداری پشت سر او حرکت نخواهند کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در برنامه این هفته شناسنامه که از شبکه سوم سیما پخش شد، به برخی شایعات درباره درآمد خود پاسخ داد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: من از سال 83 تاکنون فعالیت اقتصادی نداشته ام.
 
رقم های نجومی که درباره دارایی ام مطرح می شود شایعه است و بیشتر کاربرد سیاسی دارد
وی در پاسخ به این سؤال که میزان دارایی خود در دوره وزارت را تا چه میزان اعلام کرده اید؟ گفت: طبق اصل 142 ما موظف بودیم و این کار را هم کردیم و اموال خود را به صورت کامل به قوه قضاییه اعلام و بعد از پایان خدمت نیز اعلام کردیم.
 
محصولی درباره شایعاتی که درباره دارایی های وی مطرح می شود، گفت: رقم های نجومی که گفته می شود شایعه است و بیشتر کاربرد سیاسی دارد تا واقعیت.
 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود آقای محصولی درآمدهای نفتی داشته است؟ گفت: ما برای وزارت کشور و وزارت رفاه که معرفی شدیم در مجلس توضیح دادیم و قاعدتا مجلس هم قانع شد که به من رای اعتماد داد.
 
سوآپ نفتی نداشتم/ پشت دستم را داغ کردم
صادق محصولی با بیان این که بنده سوآپ نفتی نداشتم و این مساله در اختیار دولت وقت بود، گفت: در آن زمان دولت( دولت دوم آقای هاشمی) به استانداری اجازه سوآپ داده بود و ما قرار بود کمک کنیم این کار انجام شود و هزینه ای که ما متقبل شدیم را دولت به ما نداد و در دولت آقای خاتمی استانداری تماس گرفتند و نامه نگاری کردند و ما در مجلس آن را ارائه کردیم.
 
وزیر کشور دولت نهم تصریح کرد: من یک مبلغی که حدود 350 میلیون تومان بود را بابت هزینه ها از دولت طلب داشتم؛ دولتی ها(دولت خاتمی) گفتند هم بدهی تو را می دهیم و هم چند برابر قبل به شما پول می دهیم و شما بیا این کار را ادامه بده، اما من گفتم پشت دستم را داغ کردم و این گونه نبود که دولت به من سوآپ بدهد.
 
تسهیلات نگرفته ام تا بخواهم معوقه بانکی داشته باشم
محصولی درباره شایعه معوقات بانکی وی که اخیرا مطرح شده است، اظهار داشت: اینها بیشتر جنبه سیاسی دارد، در زمان انتخابات 88 نیز برخی از رقبای نامزد پیروز اعلام کردند که فلانی( محصولی) معوقه بانکی دارد و به این خاطر لیست معوقه بانکی اعلام نمی شود اما همان موقع گفته شد که یک ریال تسهیلات بانکی نگرفته ام که بخواهم معوقه داشته باشیم و اخیرا نیز برخی جریان های سیاسی از جمله فعالان فتنه به این بحث دامن زده اند و برخی نیز بازتاب داده اند.
 
زیبنده نیست قانون رسیدگی به دارایی مسؤولان بعد از 35 سال اجرایی نشود
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره قضیه رسیدگی به اموال و دارایی های مسؤولان و به نتیجه نرسیدن آن در کشور، تصریح کرد: این بحث به ویژه درباره مسؤولان دولتی در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است و متاسفانه زیبنده نیست که این قانون بعد از گذشت 35 سال عملیاتی نشده باشد.
 
وی افزود: اگر این قانون زودتر عملیاتی می شد ما شاهد رانت و سؤ استفاده کمتری در دستگاه ها بودیم. اخیرا هم که در مجمع مطرح شد این بحث مطرح شده که تنها فرزندان تحت تکفل مورد رسیدگی قرار گیرند و این بیشتر به جوک شبیه است؛ چراکه فرزندانی که تحت تکفل هستند که نمی توانند چنین فعالیت هایی را انجام دهند.
 
محصولی تاکید کرد: عدم رسیدگی به این مساله یک نوع عدم اجرای صحیح قانون است و ما از این بابت متاسفیم.
 
وی درباره کنار گیری خود از سپاه و ورود به بخش خصوصی، گفت: ورود ما به سپاه به خاطر ادای تکلیف و انجام وظیفه بود.
 
محصولی همچنین خاطراتی از دوران مبارزات انقلاب اسلامی، آشنایی با احمدی نژاد و دوران مدیریت خود در استان آذربایجان و عملیات های مختلف در جنگ تحمیلی به ویژه عملیات کرکوک بیان کرد.
 
 در سال 76 از ناطق حمایت کردم
وی در ادامه درباره این که شما در انتخابات 76 از آقای ناطق حمایت کردید، گفت: بله همین طور بود و احساس ما این بود که باید از ایشان حمایت کنیم.
 
مجری از محصولی پرسید آیا الان هم رابطه ای با آقای ناطق دارید؟ وی در پاسخ گفت: نه متاسفانه. وی درباره علت این کار گفت: وقتی احساس ما بر این شد که آقای ناطق تغییراتی در مواضع شان ایجاد شد دیگر آن وضع سابق را نداشتیم؛ البته این مساله اختصاصی به آقای ناطق ندارد وآقای احمدی نژاد هم همین طور است.
 
وی تصریح کرد: ما از احمدی نژاد حمایت کردیم، در دولت هم با ایشان مباحثاتی داشتیم به خاطر این که ملاک ما ارزش های انقلاب، اسلام و منویات رهبر معظم انقلاب و حضرت امام بود و این را به عنوان شاخص قرار می دادیم و می دهیم و هر کس از آقایان در این چارچوب بگنجند از آنها حمایت می کنیم.
 
محصولی در پاسخ به این پرسش که آیا سال 84 در ستاد انتخابات احمدی نژاد بودید، گفت: خیر، اما من به دنبال وفاق جریان اصولگرا بودیم و تلاش های بسیاری کردم اما در نتیجه وفاق نرسیدیم، اما در آخر به آقای احمدی نژاد رای دادم.
 
وی بیان کرد: در ستاد آقای دکتر احمدی نژاد نبودم اما در حدی که می توانستم کمک کردم.
 
عوامل پیروزی احمدی نژاد در انتخابات 84
محصولی درباره این که آیا فکر می کردید آقای احمدی نژاد رای بیاورد و علت تغییر فضا به نفع وی، گفت: این مساله عوامل مختلفی داشت، نخست شرایطی که مردم در دولت های اصلاحات و سازندگی دیده بودند و مردم دنبال افرادی بودند که ارزش های انقلاب را مطرح و پیگیری و احیا کنند و این را در مواضع آقای احمدی نژاد دیدند.
 
وی بیان کرد: مردم در مواضع هاشمی چنین احساسی نداشتند، لذا بعد از این که فضای رسانه ای برای نامزدها فراهم شد، گرایش مردم به سمت احمدی نژاد به صورت چشمگیری افزایش یافت.
 
وی افزود: شاید اوائل شانس را کم می دانستیم اما بعد از این که صحبت ها و فیلم های تلوزیونی نامزدها پخش شد، احساس کردیم که این شعارها و مواضعی که بیان شده مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
 
واکنش به اظهارات سخنگوی دولت یازدهم در برنامه شناسنامه
محصولی درباره این که برخی می گویند هنوز هم احمدی نژاد را مظهر جمهوریت نظام نمی دانیم سخن شما در این باره چیست؟ تصریح کرد: این باعث تاسف است، کسانی که خودشان ادعای دلبستگی به نظام دارند این گونه اظهار نظر می کنند.
 
وی تاکید کرد: برخی وقتی قانون برای آنها محترم است که به نفع شان باشد، اگر یک نفر از اینها رانت خواری کرده باشد مثل الان شاید به آنها بر بخورد و بگویند اینها مشکل پیدا کرده اند و باید کمک شان کرد.
 
محصولی تاکید کرد: اگر هر جا قانون به نفع ما بود آن را بپذیرم و در دیگر جاها نه، این که درست نیست؛ آقای روحانی با اختلاف اندکی رییس جمهور شدند، به نظر ما ایشان رییس جمهور منتخب مردم هستند و ایشان را دعا می کنیم و نگاه ما حمایتی است اما نقد هم داریم، اما هیچ وقت نمی گوییم ایشان مظهر جمهوریت نظام نیستند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: نمی گوییم چون ایشان نامزد ما نیست مظهر جمهوریت نظام نیستند و به نظر می رسد دوستان باید در اظهارات و نظرات شان تجدید نظر کنند.
 
محصولی درباره اختلاف نظر هاشمی و احمدی نژاد با وجود همکاری نزدیک در قدیم، گفت: افراد این گونه نیست که مواضع شان ثابت بماند. دوره ای که ایشان استاندار بود و دوره ای که با هم رقابت کردند هشت سال فاصله بود، این هشت سال زمان کمی نبود، مواضعی که آقای هاشمی داشتند به ویژه در انتخابات 76 که در خطبه های نماز جمعه هم اعلام کردند اینها طبیعتا یک سری اختلافات بین اینها و حزب اللهی ها بوجود آورد و نتیجه آن در انتخابات مشخص شد.
 
ماجرای پیشنهاد محصولی برای وزارت نفت و استخاره از آیت الله بهجت
وی درباره معرفی خود به وزارت نفت در ابتدای کار دولت نهم، گفت: بعد از این که وزیر پیشنهادی نفت رای نیاورد سراغ من آمدند، من نپذیرفتم و وقتی اصرار کردند، خود آقای احمدی نژاد هم اصرار داشتند، من مشروط به استخاره کردم آنها نیز قبول کردند، من از طریق آقای میرمحمدی از آقای بهجت طلب استخاره کردم اما ایشان گفتند آنهایی که پیشنهاد داده اند خودشان پس می گیرند و من این را به احمدی نژاد گفتم البته نه با این عبارت، اما ایشان اصرار کرد و من گفتم نه.
 
محصولی بیان کرد: از آن طرف آقای میرمحمدی نماینده وقت مردم قم به آیت الله بهجت گفته بودند محصولی گفته منفی، اما ایشان گفته بود باید می گفت مثبت، آقای احمدی نژاد بعد از دو هفته سراغ من آمد و گفتند برو دوباره استخاره کن و دوباره از آیت الله بهجت استخاره کردیم و ایشان گفتند مثبت.
 
وزیر دولت احمدی نژاد افزود: عید فطر بود که می خواستیم خدمت رهبری رسیدیم، آقای حداد عادل گفتند چه عجب آقای احمدی نژاد به حرف ما کرد و شما را معرفی کرد.
 
برخی آقا زاده های فعال در مافیای نفت پیام دادند اگر هوای ما را داری در مجلس هوایت را خواهیم داشت، اما من گفتم می خواهم این هواها را بهم بزنم
وی بیان کرد: از طرف برخی آقا زاده های فتنه گر که آن زمان در مافیای نفت فعال بودند، تماس داشتند که با من جلسه داشته باشند اما من وقت ندادم و آنها یک نفر پیش ما فرستادند و گفتند ما تکلیف خود را بدانیم اگر هوای ما را داری در مجلس هوای شما را داشته باشیم و من گفته ام آمده ام تا این هواها را به هم بزنم و این فضای بسیار شدید رسانه ای را علیه ما ایجاد کرد.
 
محصولی تاکید کرد: من چون نتیجه را می دانستم به احمدی نژاد گفتم من انصراف می دهم اما ایشان نپذیرفت، برخی از همین ها هم به آقای احمدی نژاد گفتند محصولی می خواهد انصراف دهد و شما این اجازه را به او نده اما من چون می خواستم موجب انشقاق بین اصولگرایان نشوم انصراف دادم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا درست است دولت در انتخابات مجلس به نام جبهه متحد اصولگرایی دخالت کند، گفت: این که دولت دخالت کند خلاف شرع و قانون است، اما این که طرفداران دولت بدون دخالت عوامل اجرایی افرادی را معرفی کنند اشکالی ندارد.
 
محصولی گفت: مشکلی که ما در کشور داریم احزاب است که اگر با شاخصه های بومی و اسلامی محقق شود، یک حزبی مسؤولیتی را به عهده می گیرد و در انتخابات هم شرکت می کند و مشکلی ایجاد نمی شود.
 
علت حمایت احمدی نژاد از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم
عضو جبهه پایداری درباره اظهارات احمدی نژاد مبنی بر این که لاریجانی با حمایت من رییس مجلس شد، گفت: نظر من با ایشان یکی نبود، اما ایشان چنین نظری را داشتند و به دوستان هم منتقل کردند و شاید یکی از عوامل آن نامه سرگشاده ای بود که آقای حداد در مجلس هفتم درباره دولت صادر کردند و همین اثر منفی در روابط دولت و مجلس ایجاد کرد.
 
وی یادآورشد: برداشت آقای احمدی نژاد این بود که اگر لاریجانی رییس مجلس شود تعامل و رابطه بهتری را شاهد خواهیم بود اما عملا این گونه نشد.
 
محصولی تاکید کرد: من وقتی وزیر کشور شدم، فضای بدی بین مجلس و دولت حاکم بود و من که وزیر کشور شدم در آن فضا رای گرفتم؛ ما توانستیم در مدت کم فضای ملتهب و عدم ثبات وزارت کشور را به فضای ثبات و آرامش تبدیل کنم و فضا را برای انتخابات فراهم کنیم.
 
وی افزود: آن موقع همایشی برگزار کردیم و شعارهایی را از جمله مشارکت حداکثری، رفتار قانونی و اخلاق انتخاباتی مطرح کردیم.
 
میرحسین بیشترین نماینده را در صندوق های رای داشت
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشت: این که نیروهای امنیتی پیش بینی این فتنه بزرگ را کرده بودند نه این گونه نبود، اما ما فضا را می دیدیم که روز به روز تبلیغات و هجمه شان بیانگر این بود که دنبال فتنه هستند و البته شاید به این بزرگی را پیش بینی نمی کردیم.
 
محصولی درباره اعلام زود هنگام نتایج انتخابات و تعامل خوبی که وزارت کشور با نامزدها برقرار نکرد، گفت: این مساله را قبول ندارم، چون آنها فراتر از قانون می خواستند و ما می خواستیم به مر قانون عمل کنیم؛ از سویی دیگر همه آقایان نماینده داشتند، از جمله آقای میرحسین موسوی بیشتر از همه نماینده در صندوق رای داشتند.
 
وی تاکید کرد: ما برای اولین بار در کشور و شاید در دنیا نتیجه صندوق به صندوق را در سایت وزارت کشور در منظر عموم قرار دادیم، یک مورد اینها نتوانستند بگویند رای خلاف صورت جلسه ای است که انجام شده است.
 
محصولی گفت: انتخابات کاملا شفاف بود، اما آنها می خواستند مطابق انقلاب های رنگین اینجا این کار را انجام دهند.
 
وزیر کشور دولت نهم اضافه کرد: اگر ما نتیجه انتخاباتی که حاصل شده و همه در وزارت کشور بودند که کارمندان عموما زمان آقای تاج زاده آمده بودند را اعلام نمی کردیم شبه زا بود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از مصاحبه میرحسین برای اعلام پیروزی در انتخابات خبر داشتید؟ گفت: خیر آن زمان هنوز برخی صندوق ها شمارش نشده بود. ما هر صندوقی که شمارش می شد را در سایت قرار می دادیم.
 
وزیر کشور تاکید کرد: اینها حاضر نبودند صندوق ها شمارش شود و بعد گفتند مشکل قبل از انتخابات است و دروغ های بزرگی گفتند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم خود در ستاد انتخابات راضی بودید، گفت: به طور کلی انتخاباتی که وزارت کشور برگزار کرد نمونه و با مشارکت حداکثری بود اما متاسفانه برخی این حماسه بزرگ را به کام ملت می خواستند تلخ کنند اما شکست خوردند.
 
به احمدی نژاد گفتم نمی خواهم در دولت دهم باشم
محصولی درباره عدم معرفی خود در دولت دهم از سوی آقای احمدی نژاد گفت: من به آقای احمدی نژاد گفته بودم در دولت آینده نخواهم بود؛ علت آن عدم تطابق نظریات و سلیقه ها با یکدیگر بود و من نمی توانستم موجب تضعیف دولت شوم و گفته بودم اگر اصرار داشتید به عنوان مشاور حاضرم کمک کنم.
 
 وی افزود: بعد از این که ایشان نامزدهای وزارتخانه را به مجلس معرفی کرد و چند نفر از جمله وزیر رفاه رای نیاورند مجداد سراغ من آمدند و با توجه به قصد اجرایی کردن برنامه هدفمندی یارانه ها، من احساس تکلیف کردم که کمک کنم.
 
عضو جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که آیا آیا اطلاعی از جلسه احمدی نژاد با وزاری خود دارید و این کار را چطور تحلیل می کنید؟ من خبر ندارم و دعوت هم نمی شوم اما این که اشکالی دارد یا نه من اشکالی نمی بینم.
 
درباره علت سکوت احمدی نژاد ترجیح می دهم سکوت کنم
محصولی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از دولت دهم رابطه ای با آقای احمدی نژاد داشته اید، گفت: من جلسه ای نداشته ام اما در جلسه ختم مرحوم پدرم ایشان را دیده ام.
 
عضو جبهه پایداری درباره علت سکوت احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری، گفت: علت را باید از خود ایشان پرسید شاید در ذهنم چیزهایی باشد اما ترجیح می دهم صحبت نکنم.
 
دلایل شکل گیری جبهه پایداری
صادق محصولی درباره علت شکل گیری جبهه پایداری و برخی هجمه ها، گفت: جبهه پایداری بر مبنای پایداری بر ارزش ها شکل گرفته است. برخی اتهامات و دروغ هایی را می بندند.
 
محصولی یادآورشد: افراد مختلف در جوامع مختلف از جهت میزان پایبندی به ارزش ها متفاوت هستند، ما اعلام کردیم هر کس به اندازه ای که به اصول پایبند است را عضو جبهه پایداری می دانیم، بنابراین طبیعی است که تحت فشار و جریانات سیاسی اتهاماتی بزنند.
 
وی بیان کرد: مگر زمان امام از این اتهامات همچون تندروی و افراطی گری نمی زدند؟ الان هم نباید از این که بگویند بیسود و متحجر است از اصول دست برداریم.
 
محصولی اضافه کرد: ما اصولگرایان را قبول داریم و به آنها اعتماد داریم و آرزو می کنیم کارهای مشترک داشته باشیم اما نمی توانیم از اصول کوتاه بیاییم.
 
در انتخابات ریاست جمهوری به تکلیف خود عمل کردیم اما حتما بدون اشکال نبوده ایم
وی درباره عملکرد جبهه پایداری در انتخابات 92 گفت: ما سعی کردیم به تکلیف خود عمل کنیم اما حتما اشکال داشته ایم، ما از کسی حمایت کردیم که بتوانیم روز قیامت پاسخگو باشیم و سعی بر این شد که به اصلح رای دهیم.
 
مجری برنامه شناسنامه از محصولی پرسید آیا مسیر آینده جبهه پایداری همین خواهد بود و یا این که تغییری ایجاد خواهید کرد؟ وی در پاسخ گفت: ما در اصول همین راه را می رویم اما در تاکتیک زمینه های بهتر را فراهم خواهیم کرد.
 
پاسخ محصولی به امکان همکاری با احمدی نژاد در صورت بازگشت به عرصه سیاسی
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال که اگر احمدی نژاد بخواهد روزی به صحنه سیاسی برگردد آیا شما و دوستان تان در جبهه پایداری از ایشان حمایت خواهید کرد؟ گفت: اگر سال 84 بشود با همان نامزدها و شرایط حتما به ایشان رای می دهیم، اما شرایط و حتی آقای احمدی نژاد عوض شده است و فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.
 
با باجناقم در عین اختلاف سلیقه رابطه خوبی دارم
محصولی درباره رابطه خود با باجناقش دکتر ولایتی، اظهار داشت: ما با ایشان رفیق بوده و هستیم و حتی در سابق کار مشترک سیاسی داشته ایم، ایشان در دوره وزارت خارجه اصرار داشتند که من معاون ایشان باشم اما چون اختلاف سلیقه و نظر داشتیم نپذیرفتم اما به هر حال ایشان مورد احترام هستند و با هم روابط خوبی داریم. /924/ز503/ج




۱۳۹۳/۴/۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن