تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801312004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برنامه ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ماه مبارک رمضان
معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم برای اولین بار در کلیه شهرستان‌های استان تهران به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه اداره مذکور در ماه مبارک رمضان خبر داد.


 محمد حسین اسماعیلی معاون هنری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به قابلیت تبدیل شدن فرهنگ و هنر قرآنی به یک جریان فرهنگی اظهار داشت:‌در همین ارتباط برگزاری نمایشگاه قرآن برای اولین بار در تمامی شهرستان‌های استان تهران در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  تهران قرار دارد.

وی در ادامه افزود: برنامه متعدد دیگری نیز مدنظر اداره مذکور قرار دارد که به فراخور ایام گوناگون و در طول سال جاری اجرایی خواهد شد. که در زمان مقتضی در خصوص جزئیات برنامه‌های مورد اشاره اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان تهران استعدادهای برجسته بسیاری وجود دارد که توجه ما بر عدالت فرهنگی و شناسایی توامندی‌های موجود در این شهرستان‌ها متمرکز است و به منظور بسترسازی برای رشد، شکوفایی، و عرضه آثار و تولیدات فرهنگی نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن