تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه‌ روابط صنعت و دانشگاه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان صدری:
توسعه‌ روابط صنعت و دانشگاه ضروری است
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران توسعه‌ی روابط صنعت و دانشگاه را ضروری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رابطه‌ی خوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار نیست و ضروری است که این ارتباط به نحو مطلوب‌تری ارتقا یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی صدری شامگاه گذشته در ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان که در محل هتل عباسی اصفهان برگزار شد ضمن تشکر از احزاب اعتدال استان اصفهان در همکاری آنها با فعالان صنعت اصفهان در این بخش اظهار داشت: فعالیت حزب اعتدال در استان اصفهان بسیار شایسته بوده و بیانگر موقعیت مناسب این حزب در اصفهان است.

وی با بیان اینکه جشنواره تولید کنندگان جوان طی 10 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: دستاوردهای این جشنواره شناسایی 4 هزار نفر جوان است که از این تعداد 500 نفر به عنوان 500 مدیر لایق انتخاب شدند و بانک اطلاعاتی ایجاد شده نیز همزیستی مناسب صنعت با جوانان را نشان می‌دهد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران عدم موفقیت شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید داخلی در مناقصه‌‌ها را از جمله دلایل ضعف صنایع کشور اعلام کرد و گفت: عدم کیفیت بزرگ‌ترین بهانه خارج کردن شرکت‌های داخلی از مناقصه‌های بزرگ کشور است.

وی توجه به شرکت‌های دانش بنیان را ضروری دانست و افزود: متاسفانه بانک‌ها و سرمایه‌گذاران کمتر به شرکت‌های دانش بنیان اعتماد می‌کنند و به بیانی می‌توان گفت هنوز این شرکت‌ها را باور ندارند.

صدری با اشاره به برنامه‌ریزی برای شورای عالی صنعت کشور نیز بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گرفته و این طرح در مرحله‌ی انجام کارهای کارشناسی است.

وی توسعه‌ی روابط صنعت و دانشگاه را ضروری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر رابطه‌ی خوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار نیست و ضروری است که این ارتباط به نحو مطلوب‌تری ارتقا یابد.


۱۳۹۳/۴/۶ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن