تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول :استقبال کشاورزان خراسان رضوی برای تحویل گندم به دولت چشمگیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول :استقبال کشاورزان خراسان رضوی برای تحویل گندم به دولت چشمگیر است گناباد -ایرنا -مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت : استقبال کشاورزان برای تحویل گندم به دولت و مراکز خرید چشمگیر است.


به گزارش ایرنا ،محمد صبور بیلندی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روند خرید گندم از کشاورزان گناباد، افزود :از ابتدای فصل برداشت در سطح استان بیش از 75 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید و سیلوها شده است.
وی گفت :به دلیل اعلام به موقع نرخ تضمینی خرید گندم و افزایش تعداد مراکز خرید در سطح استان، امسال کشاورزان نسبت به سه سال قبل رغبت بیشتری به فروش گندم خود به دولت دارند.
وی افزود : در سطح استان 150 مرکز خرید کار خرید گندم مازاد کشاورزان را بر عهده دارند و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت (اوایل مرداد) علیرغم شرایط سرمازدگی ، خشکسالی شدید و کاهش عملکرد در واحد سطح بیش از 480هزار تن گندم توسط کشاورزان استان برداشت گردد.
صبور گفت :پیش بینی می شود از این مقدار بیش از 300هزار تن تحویل سیلوها شود.
وی بیان کرد: کشاورزان برای دریافت وجه گندم تحویلی نگرانی نداشته باشند زیرا تمام همت دست اندرکاران، تامین به موقع وجه گندم می باشد.
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان افزود: با توجه به مشوقهای در نظر گرفته شده ،کشاورزان به محض تحویل گندم، برای دریافت حواله 50 کیلو گرم کود ازته و 25 کیلو گرم کود فسفات به ازای تحویل هر تن گندم به مراکز جهاد کشاورزی شهرستانها مراجعه نمایند.
وی در مورد تولید گندم در گناباد گفت: 1300هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت گندم می باشد که به دلیل خسارت 40 درصدی سرمازدگی و توفان حدود 800 هکتار قابل برداشت است .
وی پیش بینی کرد که از این سطح حدود 1600تن گندم برداشت شود.
514/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن