تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804282759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم انديشي مبلغان با مديران شرکت نفت فلات قاره برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
نشست هم انديشي مبلغان با مديران شرکت نفت فلات قاره برگزار شد نشست هم انديشي مبلغان گروه تبليغي نجم با حضور مديران شرکت نفت فلات قاره در سالن همايش هاي دفترتبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، قرايي دبيرستاد اقامه نماز شرکت نفت فلات قاره در اين نشست با بيان اينکه مبلغان سربازان مسلح امام زمان (عج) هستند خطاب به آنان تصريح کرد: شما در واقع با تبليغ دين، جهاد مي کنيد وما هرچه داريم از علماو روحانيون است.
وي افزود: يکي از دغدغه هاي بزرگ فردي ما، مساله فرهنگي همکارانمان در شرکت نفت فلات قاره وهجمه هاي فرهنگي است که همکاران ما را تهديد مي کند.
دبيرستاد اقامه نماز شرکت نفت فلات قاره با اشاره به نقش مبلغان در خنثي سازي اين هجمه هاي فرهنگي ادامه داد: کلاس هايي براي پرسنل در مناطق مختلف اين شرکت با حضور اساتيد روحاني درنظرگرفته شده است که انشاالله استمرار داشته باشد.
وي بيان داشت: در تلاش هستيم تا ساعات کاري در مناطق شرکت نفت فلات قاره به گونه اي تغيير کند تا همکارانمان بتوانند در نمازهاي جماعت حضور پرشورتري را داشته باشند.
در ادامه اين نشست، حجت الاسلام والمسلمين سلطاني مسوول امورروحانيون واعزام مبلغان شرکت نفت فلات قاره با اشاره به بررسي هاي ميداني صورت گرفته در خصوص حضور مبلغان روحاني در مناطق اين شرکت تصريح کرد: بحمدالله رضايت 100 درصدي از حضور مبلغان در مناطق مختلف اين شرکت وجود دارد .
وي با اشاره به درخواست هاي مکرر مناطق براي حضور مبلغان ديني خاطرنشان کرد: در يک برهه اي که اعزام مبلغان با مشکلاتي روبرو شد، شکوه هاي زيادي از عدم حضور روحانيون در مناطق واصل شده است.
نريمانيان مدير کل روابط عمومي شرکت نفت فلات قاره از ديگر حاضرين در اين جلسه بود که ضمن تقدير از حضور روحانيون در مناطق مختلف فلات قاره بر استمرار اين حضور تاکيد کرد.
در ادامه اين ديدار مبلغان گروه فرهنگي تبليغي نجم که غالبا از اساتيدحوزه ودانشگاه هستند به بيان نظرات، انتقادات وپيشنهاداتي درخصوص حضور موثرتر مبلغان روحاني در شرکت نفت فلات قاره پرداختند.
گفتني است شرکت نفت فلات قاره ايران يکي از بزرگترين شرکتهاي توليدکننده نفت و گاز دريايي جهان است که وظيفه استخراج و بهرهبرداري از ميادين نفتي و گازي کشور در طول بيش از 1200 کيلومتر از گستره آبهاي نيلگون خليج فارس (به استثناء پارس جنوبي و شمالي) و همچنين درياي عمان را با پيشينه نيم قرن تجربه بر عهده دارد.
حوزه اصلي فعاليت شرکت نفت فلات قاره ايران منطقه خليج فارس است که علاوه بر ايران 7 کشور توليدکننده عمده نفت جهان (عراق، کويت، عربستان، بحرين، قطر، امارات، عمان) در حاشيه آن قرار دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن