تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه آثار جديد آيت‌الله جوادي آملي در نمايشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۲ق.ظ)
معاون توسعه مديريت و منابع پژوهشگاه علوم وحياني معارج خبر داد: ارائه آثار جديد آيت‌الله جوادي آملي در نمايشگاه قرآن معاون توسعه مديريت و منابع پژوهشگاه علوم وحياني معارج از ارائه آثار جديد آيت‌الله جوادي آملي در بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل خراساني با بيان اينکه امسال پژوهشگاه معارج حداقل با هفت اثر جديد از آثار حضرت آيت‌الله جوادي آملي در نمايشگاه قرآن شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: پژوهشگاه معارج امسال عرضه حداقل 40 اثر در سال را برنامه‌ريزي کرده است و تاکنون 9 اثر منتشر شده است.
وي گفت: جلد نهم کتاب ادب فناي مقربان، ويراست دوم مفاتيح‌الحياة، کتاب الاجاره از مجموعه کتاب‌هاي فقهي، جلد 33 تفسير ترتيبي مجموعه تسنيم، جلد چهارم فصلنامه اخلاق و جلد 15 فصلنامه اسراء از جمله عناوين آثاري است که در نمايشگاه بين‌المللي قرآن عرضه مي‌شود.
خراساني در ادامه بيان کرد: جلد 12 کتاب رحيق مختوم، شرح اسفار صدرالمتالهين ملاصدراي شيرازي نيز در نمايشگاه قرآن اين دوره براي نخستين بار عرضه مي‌شود.
معاون توسعه مديريت و منابع پژوهشگاه علوم وحياني معارج از برگزاري نشست‌هاي تخصصي در حاشيه اين نمايشگاه خبر داد و گفت: از ديگر برنامه‌هاي ما در نمايشگاه قرآن، برگزاري نشست‌هاي تخصصي است.
وي گفت: با توجه به محوريت کتاب «قرآن در قرآن» در طرح ملي ملکوت، پژوهشگاه معارج چهار نشست با محوريت اين کتاب در نمايشگاه بين‌المللي قرآن تدارک ديده است عقلانيت و قرآن و همچنين فرهنگ و قرآن از ديگر موضوعات نشست‌هاي تخصصي پژوهشگاه در نمايشگاه است.
خراساني حضور کارشناسان متعدد براي راهنمايي و مشاوره به بازديدکنندگان غرفه اسراء را از ديگر برنامه‌هاي پژوهشگاه برشمرد و افزود: از آنجا که پايان‌نامه‌هاي زيادي درباره نظرات و ديدگاه‌هاي آيت‌الله جوادي آملي نگاشته مي‌شود بخشي را به راهنمايي و مشاوره دراين خصوص اختصاص داده‌ايم و براي اين منظور کارشناسان متعدد و اعضاي هيئت علمي ما هر شب در نمايشگاه حضور دارند و پاسخگوي سئوالات بازديدکنندگان هستند.
بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم امروز سه‌شنبه سوم خردادماه با برگزاري مراسم افتتاحيه‌اي در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن