تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815143824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده روی خانوادگی در شهر اینچه برون گنبدکاووس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیاده روی خانوادگی در شهر اینچه برون گنبدکاووس برگزار شد گنبدکاووس - ایرنا - آیین پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر (5 تا 12 تیر) در شهر مرزی اینچه برون شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.


بخشدار داشلی برون گنبدکاووس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این آیین ساعت 7 صبح با حضور بیش از دو هزار نفر از مردم شهر اینچه برون و دو روستای همجوار یعنی ˈتنگلی و اوخی تپهˈ برگزار شد.
ˈفرهاد شیبکˈ افزود: پیاده روی خانوادگی به مناسبت بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و به مسافت سه کیلومتر از شهر اینچه برون تا ˈعیدگاهˈ این شهر مرزی برگزار و در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی به ارزش شش میلیون ریال اهداء شد.
وی با بیان این که ورزش عامل مهم تندرستی است، گفت: هدف اصلی این مراسم علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین آحاد مردم و جوانان، ترویج فرهنگ ورزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر است.
شیبک اضافه کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر قرار است سه کارشناس ادارات ˈبهزیستی، مرکز بهداشت و هنگ مرزی اترکˈ قبل از خطبه های نماز جمعه در سه مکان برپایی نماز در این بخش مرزی شامل شهر اینچه برون و روستاهای ˈداشلی برون و کرندˈ در باره آسیب های مواد مخدر سخنرانی کنند.
بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس دارای یک نقطه شهری، 30 روستا و جمعیتی حدود 25 هزار نفر است.
7479/600

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن