تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت امنیت فارس مطلوب است/ راضی به تغییر فرمانده انتظامی استان نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس قادری:
وضعیت امنیت فارس مطلوب است/ راضی به تغییر فرمانده انتظامی استان نیستیم
شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به امنیت مطلوب استان فارس ما راضی به تغییر فرمانده انتظامی استان نیستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری صبح پنجشنبه در واکنش به برخی اظهارنظرها پیرامون تغییر فرمانده انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت امنیتی این استان از زمان تصدی سردار سجادیان بهبود یافته و هم اکنون شاهد ارتقای امنیت در این استان هستیم. وی با تاکید بر افزایش احساس امنیت از زمان فعالیت سردار سجادیان تاکید کرد: فرمانده انتظامی استان فارس مدیری بومی و مردمی و دارای توانمندی های زیادی است. نماینده مردم شیراز با تاکید بر اینکه موضوع جابه جایی فرمانده انتظامی استان پیگیری می شود، تاکید کرد: اگر بحث ارتقای ایشان باشد که به طور حتم شایسته آن است اما اگر حتی بحث جابجایی  سردار سجادیان و معرفی به عنوان فرمانده انتظامی استان دیگر باشد این موضوع پیگیری خواهد شد. وی با اشاره به تعامل خوب فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سردار سجادیان از محدود مدیرانی است که همیشه در دسترس بوده و تاکنون هیچگونه شکایتی در خصوص فعالیت وی و عدم پاسخگویی نداشته ایم به همین دلیل ابقای وی در فرماندهی انتظامی استان پیگیری خواهد شد. قادری از سردار سجادیان به عنوان یک مدیر ارزشی یاد کرد و افزود: فرمانده انتظامی استان فارس فرد علاقه مندی است و مردم و مسئولان از عملکرد وی رضایت کامل دارند.  


۱۳۹۳/۴/۵ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن