تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سابه‌يا: بازي به بازي بهتر مي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سابه‌يا: بازي به بازي بهتر مي‌شويم
سرمربي آرژانتين نيجريه‌ را تيمي فيزيکي و قدرتمند توصيف کرد. او همچنين عنوان کرد تيمش بازي به بازي بهتر مي‌شود.

 آرژانتين در سومين ديدار خود در جام جهاني موفق شد با نتيجه 3 بر 2 نيجريه را شکست دهد تا به عنوان تيم نخست به مرحله بعد راه يابد.

آلخاندرو سابه‌يا سرمربي آرژانتين پس از صعود تيمش به دور يک هشتم جام جهاني گفت: نيجريه تيم سرسخت و فيزيکي‌اي برابر ما نشان داد که از مهاجمان سريعي بهره‌مند است اما توانستيم از ضعف‌هاي اين تيم در دفاع استفاده کنيم و به گل برسيم. در نيمه دوم هدف تيم من کاملاً مشخص بود که آن کنترل توپ و نگه‌ داشتن آن در مرکز زمين بود که موفق به انجام آن شديم.

سرمربي آرژانتين درباره مصدوميت آگرو گفت: آگرو پيش از اين ديدار مشکل عضلاني داشت و فردا قرار است پزشکان تيم پاي او را مورد مداوا قرار دهند.

مسي را نيز به اين خاطر تعويض کردم که مي‌خواستم استراحت کند. او مشکل خاصي ندارد. تيمم بازي به بازي بهتر مي‌شود. زدن سه گل در اين ديدار کار آساني نبود که موفق به انجام آن شديم.

سرمربي آرژانتين در پايان در مورد نقاط ضعف و قدرت اين تيم در جام بيستم گفت: ما براي کامل شدن به زمان نياز داريم. در کل نسبت به بازي قبل بهتر شديم. دوست ندارم درباره بازيکني صحبت کنم. حمله از دفاع و دفاع در حمله چيزهايي است که مي‌خواهم در بين بازيکنانم رشد دهم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/04 23:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن