تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802209439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: دستگاههای اجرایی هرمزگان 930میلیارد ریال اعتبار سال 92 را جذب کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: دستگاههای اجرایی هرمزگان 930میلیارد ریال اعتبار سال 92 را جذب کنند بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت:با توجه به پایان تیرماه آخرین مهلت هزینه ها، دستگاههای اجرایی استان 930میلیارد ریال اعتبارسال 92 را هرچه سریعتر جذب کنند که برگشت نخورد.


به گزارش ایرنا، جاسم جادری چهارشنبه شب در سومین نشست شورای اداری هرمزگان در سالجاری افزود:هرمدیری که نتواند این اعتبارات جذب کند وبودجه برگشت داده شود به عنوان متخلف وبی توجه به جذب این اعتبارات شناخته می شود ونام آن در نشست بعدی شورای اداری اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: این بودجه برای صرف امور عمرانی دستگاههای اجرایی درسال 92درنظر گرفته شده بود که با توجه به نیاز پروژه ها برای تکمیل شدن بایستی مدیران در فرصت باقیمانده برای جذب آن تلاش کنند.
استاندار هرمزگان از مدیران دستگاههای اداری خواست هرچه سریعتر موافقت نامه برای جذب این اعتبارات با معاونت برنامعه ریزی استانداری امضا کنند تا سریعتر جذب پروژه ها شود.
جادری همچینن از ابلاغ 890میلیون دلار اعتبار بصورت فاینانس برای اجرای طرحهای عمرانی درروز جاری به استان هرمزگان خبر داد وبرای جذب آن هم تاکید کرد.
وی با قدر دانی از برگزاری همایش توسعه ساحل مکران وجاسک تصریح کرد: اعتقاد ما براین است که سواحل مکران بویژه جاسک یک گنج طلایی وپنهان بوده که بایستی برای توسعه وعمران این مناطق بویژه درحوز اقتصادی واجتماعی آن تلاش شود.
استاندار هرمزگان بار دیگر بر پیشنهاد طرحهای اشتغالزا و جذب اعتبارات وسرمایه گذاری بخش خصوصی توسط فرمانداران استان تاکید کرد وفرماندارانی که دراین زمینه فعال شوند در ارزیابی عملکرد نمره خوب می گیرند.
جادری، اجرای قانون معطل مانده تشکیل شرکت های عمرانی و شهرستانی هم یاد آور شد و افزود: با اجرای این مصوبه هیات دولت همکاری بخش دولتی و غیر دولتی سامان پیدا می کند.
رییس شورای اداری هرمزگان با اشاره به اینکه این استان نماد همگرایی مذاهب، وحدت واعتدال است،ازموضع گیری به موقع ائمه جمعه شیعه واهل سنت درخصوص محکومیت عمل شنیع گروهک منحرف داعش که مشغول کشتن مردم بیگناه عراق هستند ، قدر دانی کرد.
جادری با اشاره به خشکسالی طولانی مدت وکمبود آب در استان بر نهایت صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد ویاد آور شد: میزان مصرف آب در هرمزگان یک ونیم برابر متوسط کشوری بوده واز صدا وسیما می خواهیم در زمینه کاهش وفرهنگ سازی درمصرف آب ، برنامه سازی کند.
جادری دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به بلیعه بودن مواد مخدر دراستان اظهارداشت: بندرعباس از شهرهایی است که علاوه بر مرکز جمعیتی اقتصادی برای تجار ، رغبت معتادان برای ماندن دراین منطقه هم زیاد است .ک/3
668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن