تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات ژئوتوریسم در منطقه آبشار راین ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امکانات ژئوتوریسم در منطقه آبشار راین ایجاد می شود کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: امکانات ژئوتوریسم (گردشگری زمین شناسی) در منطقه نمونه گردشگری آبشار راین ایجاد می شود.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، ˈعلی مهاجری ˈ افزود: منطقه نمونه گردشگری آبشار راین برای میزبانی از گردشگران و مسافران ورودی به منطقه دارای امکاناتی نظیر کمپینگ، واحدهای اقامتی، آلاچیق، چایخانه سنتی، بوستان و زمین بازی کودکان، محل فروش تولیدات محلی، امکانات کوهنوردی و فروشگاه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری است.
ژئوتوریسم (Geotourism) یکی از رشته های گردشگری وابسته به طبیعت است که به معرفی پدیده های زمین شناسی به گردشگران با حفظ هویت مکانی آنها می پردازد. ژئوتوریسم از علوم مختلف زمین شناسی کمک می گیرد و علاقمندان به طبیعت و پدیده های زمین شناسی را برای بازدید از جاذبه های زیبای زمین دعوت می کند. مخاطبان ژئوتوریسم نه تنها متخصصان و کارشناسان زمین شناسی، بلکه گردشگران عادی و علاقمندان طبیعت هستند.
مهاجری ادامه داد: آبشار راین یکی از زیباترین و شکوهمندترین مسیرهای کوهپیمایی استان کرمان محسوب می شود که روحیه مسافران را به سبب زیبایی محوطه و تنوع درختانش طراوتی دوباره می بخشد.
وی اظهار کرد: این منطقه در مسیر کرمان ـ بم واقع شده و دارای جاذبه های گردشگری طبیعی همچون طبیعت کوهستانی، رودخانه های دائمی، چشمه سارها، آبشار، حیات وحش، مناظر روستایی، درختان کهنسال و بیدستان است.
وی افزود: از جمله قابلیت های منطقه مذکور می توان به طبیعت زیبا و منحصر به فرد، قرارگیری در نزدیکی مسیر زاهدان ـ کرمان، کوهنوردی، توسعه امکانات اقامتی و پذیرایی، کایت سواری، برگزاری تورهای موتورسواری، علمی و انجام فعالیت های ستاره شناسی اشاره کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: پمپ بنزین، پایانه مسافربری، راه آهن، رستوران، درمانگاه، بانک، آب آشامیدنی، برق، مخابرات، داروخانه، خدمات گردشگری از جمله امکانات و خدمات پیرامونی منطقه به شمار می رود.
وی از زمینه های سرمایه گذاری در این منطقه به زمینه های اقامتی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و تجاری اشاره کرد و افزود: علاقمندان زیادی تمایل به سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری ابشار راین دارند که یک نفر از آنها در مرحله واگذاری زمین است.ک/1
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن