تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: مقابل تخلفات و زیاده خواهی ها می ایستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قالیباف: مقابل تخلفات و زیاده خواهی ها می ایستیم تهران بزرگ -ایرنا- قالیباف با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در مقابل همه تخلفات و زیاده خواهی برخی افراد خواهد ایستاد، گفت: دست کسانی را که در شهرداری تهران به دنبال منافع خود هستند از بیت المال کوتاه کرده ایم و همین امر باعث اعتراض برخی شده است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف با حضور در جمع فرماندهان، مدیران و معاونین بسیج شهرداری تهران با اشاره به فرهنگ مدیریت جهادی تصریح کرد: یکی از خصوصیات فرهنگ مدیریت جهادی آن است که ما پرکار و پرتلاش به صورت علمی حرکت کنیم و عقلانی به موضوعات نگاه کنیم.
وی ادامه داد: در کارهایی که ما در حوزه مدیریتی، اجتماعی، شخصی، خانوادگی و بویژه در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم، آن است که بعضی اوقات دچار غفلت هایی می شویم و از یک سری کارهای اصلی و اساسی غافل می شویم.
قالیباف گفت: خیلی از این موضوعات را می توان نام برد که می تواند جزو ویژگی های مدیریت جهادی قرار گیرد، ولی اگر رنگ و بوی الهی نداشته باشد، ممکن است علی رغم آنکه وقت می گذاریم و علمی کار می کنیم، بقیه کارهایمان خاصیت و اثر بخشی خود را از دست بدهد.
وی ادامه داد: برخی اوقات کاری می کنیم که ما را از یک فیض بیشتر محروم می کند، ما در اینجا هر چقدر نیز قدرت داشته باشیم، در مقابل قدرت لایزال الهی محلی از اعراب نخواهیم داشت.
قالیباف با بیان این که پرکاری صرف مشکلی را حل نمی کند، چه بسا با سرعت بیشتری ما را به سمت دره ببرد، افزود: در کارها به صورت علمی، عقلی و با خرد جمعی تصمیم بگیرید، اما اگر از این نکته غفلت کنید، کارتان بی نتیجه خواهد ماند، ما وقتی محو در کار می شویم، از این موضوع غفلت می کنیم.
شهردار تهران گفت: در آن جلسه که با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داشتیم، عرض کردم که ما به دنبال آن هستیم که شهرداری تهران از نظر مردم، با هر مسلکی، نگرش و فرهنگی وقتی به شهرداری مراجعه می کنند، تغییر کند.
وی بیان داشت: وظیفه ما آن است که مردم نسبت به شهرداری تهران اعتماد پیدا کنند و بار این مسئولیت را باید بسیج بر عهده بگیرد.
قالیباف با اشاره به اینکه نگرش به درون سازمان کار اصلی ماست،گفت: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران ایجاد ارتباط دوستانه در بین مدیران شهرداری تهران است.
شهردار تهران با بیان اینکه در این زمینه بسیج باید خط شکن و پرچم دار حرکت جهادی باشد، افزود: بسیج باید جزو کسانی باشد که همانند دفاع مقدس معابر را بازکند تا دیگران عبور کنند.
قالیباف افزود:در شهرداری تهران اگر شاکله بسیجیان کمر همت ببندند و مقابل کسانی که منافع دارند بایستند، فضای شهرداری و شهر تهران را تغییر خواهیم داد.
وی گفت: وقتی مقام معظم رهبری لقب مدیریت جهادی که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی است به شهرداری تهران داده اند، وظیفه ما را سنگین تر می کند و این رسالت بسیج است.
محسن پیرهادی، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران نیز گفت: ما در مجموعه بسیج شهرداری سعی کردیم نظم و برنامه را در کارهایمان حاکم کنیم و قبل از اجرا برنامه هایمان تحلیل و برسی شود.
وی گفت: ما کارها را در حد توانمان دنبال کرده ایم و افتخار می کنیم که این مسئولیت بر عهده ما نهاده شده است.
پیرهادی بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری مدیریت شهرداری را مدیریتی جهادی می نامند، برای ما افتخار است که در این نهاد کارهای ارزشی را دنبال می کنیم.
تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن