تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804042815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف موانع و شفاف سازی قوانین، مشکلات صادر کنندگان را برطرف می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت: حذف موانع و شفاف سازی قوانین، مشکلات صادر کنندگان را برطرف می کند تهران بزرگ-ایرنا- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حذف موانع، شفاف سازی قوانین و حذف سیاست های مجوز موردی صادراتی مشکلات صادرکنندگان را برطرف خواهد کرد.


ˈمجتبی خسروتاجˈ روز چهارشنبه در حاشیه اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توسعه صادرات در بلند مدت نیازمند سرمایه گذاری و تولید بوده و در کوتاه مدت نیز باید موانع صادراتی را از سرراه صادر کنندگان برداشت.
وی راهکار اساسی کشور را در توسعه صادارت دانست و گفت: بازار داخلی کشش محصولات تولیدی را ندارد لذا باید بازارهای جدید را پیدا کرده و محصولات را صادر کنیم.
خسروتاج با اشاره به لزوم افزایش صادرات گفت: باید موانع صادراتی برداشته شود و سیاست ها شفاف شود.
وی با اشاره به جلسه شورای عالی صادرات که چند روز پیش برگزارشد، گفت: یکی از مسایل مطرح شده در این جلسه این بود که موانع صادراتی برداشته شود و برای صادرات نیاز به گرفتن مجوز نباشد و نیاز تنظیم بازار داخلی با وضع عوارض تعیین تکلیف شود.
خسروتاج تاکید کرد: البته نحوه وضع عوارض صادراتی از کالاهایی که از ارز یارانه ای یا ارز مرجع استفاده کرده اند و یا مشمول تنظیم بازار داخلی می باشند، باید به شورای اقتصاد با مکانیزم تنظیم عوارض واگذار شود.
وی با بیان اینکه یکی از محورهایی که در صادرات تاکنون فعال نبوده خدمات فنی و مهندسی است، گفت: در جلسه شورای عالی صادرات تصمیم بر این شد تا با تعیین مبلغی برای تشویق صادرات خدمات فنی و مهندسی صادر کنندگان این خدمات و محصولات دانش بنیان رغبت بیشتری به صادرات این محصول پیدا کنند.
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این مطلب که در زمینه تولید و ذخیره سازی کالاهای اساسی محصولات کشاورزی برای ایام ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی نداریم، گفت: انبارها پر از کالا است و مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه بازار بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا کار خود را می کند و دخالت دولت تنها در زمانی است که کمبود کالا حس شود، گفت: امروز بزرگترین مشکل در بخش بازرگانی داخلی مشکل رکود اقتصادی است.
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب که اگر قیمت افزایش پیدا می کند ناشی از افزایش هزینه ها و قیمت تمام شده است، نه افزایش تقاضا افزود: امروز واحدهای تولیدی دنبال مشتری می گردند و باید راههای جدیدی را برای فروش تولیدات خود پیدا کنیم.
خسروتاج در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه قانون مشخصی برای تعریف محصولات خام وجود ندارد، گفت: هم در نظام تعرفه ای کشور و هم در نظام تعرفه ای بین المللی تا 90 درصد محصولات خام مشخص است و تعریف دقیقی از آن وجود دارد.
اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران بعد از ادغام دو مجمع امور صنفی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، اعضای اتاق بازرگانی تهران و روسای اتحادیه های صنفی تهران در محل این اتاق برگزار شد.
تهرام/9977/ 699 / 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن