تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 5 ایستگاه آتش نشانی پایتخت / اتلاف وقت باید در آتش نشانی به حداقل برسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افتتاح 5 ایستگاه آتش نشانی پایتخت / اتلاف وقت باید در آتش نشانی به حداقل برسد تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از بهره برداری 5 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت خبر داد و گفت: اتلاف وقت در این مجموعه باید به حداقل ممکنه برسد.


به گزارش ایرنا، ˈسعید شریف زادگانˈ روز چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان پنج ایستگاه آتش نشانی در تهران افزود: این ایستگاه ها در تهرانسر، بازار تهران، دارآباد، گلابدره و یوسف آباد به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
وی افزایش ایمنی شهروندان و کاهش زمان رسیدن به محل حوادث را مهمترین عامل ایجاد ایستگاه های آتش نشانی اعلام کرد و گفت: با بهره برداری این ایستگاه ها تعداد ایستگاه های آتش نشانی فعال در تهران به 108 مورد رسیده است.
شریف زادگان هزینه صرف شده برای احداث و تامین تجهیزات این تعداد ایستگاه آتش نشانی را 30 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره برداری این ایستگاه ها 212 نیرو به این مجموعه اضافه شده است.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان سال جاری این تعداد به 120 ایستگاه خواهد رسید.
وی با اشاره به نقش مهم مردم در رسیدن سریع تر نیروهای آتش نشانی اشاره کرد و گفت: با همکاری و همراهی مردم و حمایت و پشتیبانی مناسب مسوولان می توانیم به نتایج مطلوب تری برسیم .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادث و حریق، بیان کرد: با نهادینه شدن فرهنگ آتش نشانی و خدمات ایمنی می توان از بروز حوادث و حریق در شهر تهران جلوگیری کرد.
وی اظهار کرد: اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای کاهش زمان رسیدن به محل حوادث انجام شده تا خدمات بهتری به شهروندان ارایه شود.
تهرام/1109/519/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن