تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از 10 ايستگاه آتش نشاني در قم تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۵۲ب.ظ)
مديرکل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم: بهره برداري از 10 ايستگاه آتش نشاني در قم تا پايان سال مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از به بهره برداري رسيدن 10 ايستگاه آتش نشاني تا پايان سال جاري در صورت تامين اعتبارات خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حلوايي در جلسه بررسي پروژه‌هاي شهري كه در سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم برگزار شد با اشاره به احداث 10 ايستگاه آتش نشاني در شهر مقدس قم اظهار كرد: اين ايستگاه‌ها هر كدام داراي درصد پيشرفت متفاوتي هستند.
وي با اشاره به اينكه دو ايستگاه در حال حاضر 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارند، يادآور شد: ايستگاه شهيد شيرازي 75 درصد، ايستگاه امام موسي صدر 73 درصد و ايستگاه مفيد 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارند.
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با اشاره به پيشرفت 55 درصدي ايستگاه شهيد فهيمي تاكيد كرد: ايستگاه محدث قمي 45 درصد، ايستگاه شهيد روحاني 38 درصد، ايستگاه ميدان حافظ 35 درصد و ايستگاه بوستان علوي نيز 25 درصد پيشرفت داشته‌اند.
وي با اشاره به اهميت تخصيص اعتبارات مورد نياز به اين پروژه‌ها گفت: اگر اعتبارات لازم تزريق شود تا آخر سال شاهد افتتاح همه ايستگاه‌ها خواهيم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن