تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام وزیر صنعت و معدن: سیاستگذاری و سازماندهی نیاز اول اتاق اصناف تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام وزیر صنعت و معدن: سیاستگذاری و سازماندهی نیاز اول اتاق اصناف تهران است تهران بزرگ - ایرنا - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاستگذاری و سازماندهی اولویت مورد نیاز اصناف است و آنها باید کارهای خود را در قالب پروژه اجرایی به وزارتخانه منعکس کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی خسروتاج روز چهارشنبه در افتتاح نخستین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران که در محل این اتاق برگزارشد اظهار کرد: اصناف باید سازماندهی و سیاستگذاری های خود را در قالب پروژه های قابل اجرا به اطلاع وزارت صنعت، معدن و تجارت برسانند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه بدون سازماندهی و سیاستگذاری به هیچ موفقیتی دست نخواهیم یافت گفت: جلسات اتاق اصناف باید خروجی های خوبی داشته و در جهت کمک به سیاست های دولت تدبیر و امید باشد.
خسروتاج افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور سرمایه اخلاقی است و در صحنه بین المللی نیز ایرانیان به عنوان افرادی با تمدن شناخته می شوند، توجه به اخلاق کسب و کار در بخش اصناف ضروری است.
وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است شرکت هایی که به اخلاق مشتری مداری توجه می کنند در بلند مدت سود بیشتری به دست می آورند گفت: اولین خواسته من از هیئت رییسه جدید اصناف تدوین منشور اخلاق کسب و کار است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت الگوسازی در بخش اصناف اظهار کرد: باید در اتحادیه ها و واحدهای صنفی مختلف الگوسازی مناسب انجام شده و الگوها در برنامه های مختلف معرفی شوند چرا که این امر در رشد و تعالی اصناف مؤثر است.
خسرتاج مهم ترین موضوع را کیفیت در همه زمینه ها عنوان کرد و گفت: کیفیت خدمات رسانی در کشور ما بسیار ضعیف بوده و در این بخش مشکل داریم و بهتر است آیین نامه ها و دستوالعمل های خدمات رسانی به روز شود.
وی با اشاره به گسترش صنعت توریسم افزود: هنگامی که یک گردشگر خارجی به ایران بیاید از ابتدای ورود به کشور تا زمان خروج باید از خدمات استفاده کند و چه بهتر که این خدمات به روز شود.
خسروتاج بیان کرد: شفاف سازی و روان سازی از وظایف اصلی اصناف است و عواملی که از تولید تا توزیع ایفای نقش می کنند و بر قیمت کالا تأثیرگذار هستند باید شناسایی و شفاف سازی شود.
وی عنوان کرد: امروز مردم عامل اقتصادی را در محاسبات خود وارد می کنند و افراد رفتار اقتصادی دارند. به این معنا که به هزینه ها و قیمت توجه می کنند و در مبنای آن تصمیم گیری می کنند.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تشکل ها و اصناف باید ظرفیت های نیروی انسانی خود را در بخش خدمات تخصصی بیابند و آن را گسترش دهند.
وی با اشاره به اهمیت تجارت الکترونیک در اقتصاد گفت: باید اصناف در بخش تجارت الکترونیک فعال تر عمل کرده و خدمات خود را به صورت الکترونیکی و مجازی ارائه دهند.
خسرو تاج افزود: در بخش فرهنگ و اقتصاد نیز به دلیل ارتباط نزدیک اصناف با مردم این بخش بسیار تأثیرگذار بوده و می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.
اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران بعد از ادغام دو مجمع امور صنفی صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، اعضای اتاق بازرگانی تهران و روسای اتحادیه های صنفی تهران در محل این اتاق برگزار شد.
تهرام/9977/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن