تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجلس با وزیر علوم اتمام حجت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رئیس مجلس با وزیر علوم اتمام حجت می کند سیاست > مجلس - مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی از نمایندگان استیضاح کننده خواسته تا اجازه دهند با فرجی دانا در خصوص موارد استیضاح گفتگو کنند تا درصورت رفع ایرادات استیضاح مطرح نشود.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: بعضی از امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر علوم با رئیس مجلس رایزنی هایی داشتند و ایشان اعلام کردند اجازه دهید در فرصت مناسب با فرجی دانا در مورد انتقادات و ایرادات شما گفتگو کنم. نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لاریجانی همچنین تاکید کرده که اگر وزیر علوم عملا ایرادات مورد نظر شما را برطرف کرد استیضاح کنندگان باید از پیگیری طرحشان صرف نظر کنند، در غیر این صورت هفته بعد از تعطیلات استیضاح وزیر علوم اعلام وصول می شود. عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: تلاش های رئیس مجلس برای اتمام حجت با وزیر علوم است. به نوعی با رایزنی های ایشان به وزیر علوم فرصت داده می شود تا ایرادات مورد نظر نمایندگان را رفع کند.
45231  



چهارشنبه 4 تیر 1393 - 16:04:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن