تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت هاي دانش بنيان به 10 حوزه موردنياز وزارت نفت ورود کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۶ب.ظ)
زنگنه در نشست مشترک خود با ستاري در پارک فناوري پرديس عنوان کرد: شرکت هاي دانش بنيان به 10 حوزه موردنياز وزارت نفت ورود کنند وزير نفت اميدوار است شرکت هاي دانش بيان بتوانند به 10 حوزه اي که مورد نياز اين وزارت است ورود کرده و بهترين بهره برداري را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، در حاشيه نشست مشترک بيژن زنگنه و سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و مديران شرکت هاي دانش بنيان مستقر در پارک فناوري پرديس، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري اظهار کرد: امتياز بزرگي از مجلس شوراي اسلامي براي انجام فعاليت هايي در سطح بالا داريم که اين فعاليت ها مي تواند از سوي شرکت هاي دانش نيان به انجام برسد. بنابراين انتظار مي رود شرکت هاي دانش نيان به 10 حوزه اي که مورد نياز وزارت نفت است ورود پيدا کنند و از فرصت ايجاد شده بهترين بهره برداري را داشته باشند.
وي اضافه کرد: هم اينک با بررسي هاي صورت گرفته در وزارت نفت به تامين 10 قلم کالا نيازمند هستيم که براي هريک از اين کالاها يک مجري تعيين شده است که شرکت هاي دانش بنيان مي توانند با مراجعه به سايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري با دريافت اطلاعات مربوط به اين کالاها، مجريان هر طرح را شناسايي و نسبت به توليد محصول مورد نياز در فرصت تعيين شده اقدام کنند.
زنگنه، تامين قطعات ايستگاه هاي تقليل فشار، سامانه هاي مختلف کاهنده مصرف انرژي، ايستگاه هاي کوچک در گازرساني شبکه اي و روستايي، سيستم هاي مربوط به بهينه سازي مصرف سوخت و نيز ايجاد واحدهاي نمک زدايي را از مهم ترين نيازهاي اين وزارتخانه عنوان کرد و افزود: در اين راستا وزارت نفت از توليد محصولاتي که منطبق با استانداردهاي اين وزارتخانه است استقبال و از شرکت هاي دانش بنيان در اين حوزه حمايت خواهد کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، وزير نفت، با اشاره به برخي اظهارنظرها در زمينه واردات محصولات خارجي در صنعت نفت که توسط شرکت هاي داخلي قابل تامين است، با بيان اينکه بايد رقابت پذيري شرکت هاي داخلي با شرکت هاي خارجي افزايش يابد، ابراز کرد: اعتقادي به ممنوعيت واردات کالاهاي خارجي ندارم چرا که تجربه ثابت کرده است در صورت توليد محصول با کيفيت داخلي و تثبيت آن، ديگر واردات از خارج کشور به انجام نمي رسد و نيازها به صورت داخلي تامين مي شود.
وي همچنين، فعاليت حوزه هاي بالادستي نفت، بهينه سازي و خدمات در صنعت را سه اولويت اصلي وزارت نفت عنوان کرد و گفت: شرکت هاي دانش بنيان مي توانند در حوزه خدمات و تجهيزاتي که در آن با مشکل رو به رو هستيم، همکاري نزديک با وزارت نفت داشته باشند و نياز اين بخش را تامين کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن