تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسوایی آنلاین افسر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: جان شیندلر، افسر سابق ضداطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا که به علت توهین‌های خود به ادوارد اسنودن، مشهور شده است، پس از انتشار تصویری زننده در فضای مجازی مجبور به استعفا شد.




رسوایی آنلاین افسر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا


 


 

جان شیندلر، افسر سابق ضداطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا که به علت توهین‌های خود به ادوارد اسنودن، مشهور شده است، پس از انتشار تصویری زننده در فضای مجازی مجبور به استعفا شد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، وی که بارها علیه افشاگری‌های ادوارد اسنودن و همکاران روزنامه نگاران وی مانند گلن گرین والد موضع گرفته است، پس از انتشار تصویری عریان از خود در فضای مجازی مجبور به پاک کردن حساب کاربری توییتر و استعفا از مقام استادی کالج جنگ‌های دریایی در آمریکا شد.

این تصویر همراه با متن مکالمات زننده شیندلر در توییتر به طور گسترده منتشر شده، ولی مشخص نیست چه کسی این محتوا را ارسال و منتشر کرده است. ابتدا یک وبلاگ‌نویس که این تصویر زننده را مشاهده کرده بود به مدیر کالج یاد شده شکایت کرد و سپس بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد.

این افسر سابق اطلاعاتی آمریکا معتقد بود انتقاد از عملکرد آژانس امنیت ملی آمریکا به علت بی‌توجهی به حریم شخصی کاربران و جاسوسی آنلاین از آنها قابل قبول نیست و ادوارد اسنودن با افشاگری‌هایش امنیت ملی آمریکا را مخدوش کرده است. حال منتقدان جان شیندلر با جاسوسی از وی، نقض حریم شخصی او و انتشار تصویر و متونی زننده از زندگی شخصی او به وی فهمانده اند که نقض حریم شخصی می تواند چه پیامدهای دردناک و غیرقابل جبرانی داشته باشد.

شیندلر بیش از یک دهه با آژانس امنیت ملی آمریکا همکاری داشته و همیشه مدافع جاسوسی‌های غیرقانونی این نهاد اطلاعاتی آمریکا بوده است. مخالفان او متن چند ایمیل وی خطاب به یک کاربر زن در توییتر را هم منتشر کرده اند که باعث رسوایی بیشتر این فرد شده است.

مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن