تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت هواپیمای ناپدید شده مالزی چند دهه دیگر مشخص می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "سرنوشت هواپیمای ناپدید شده مالزی چند دهه دیگر مشخص می شود"


رییس خطوط هوایی مالزی با تاکید بر این که پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی این کشور در جنوب اقیانوس هند از بین رفته است، گفت که مشخص شدن سرنوشت این هواپیما ممکن است چند دهه زمان لازم داشته باشد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ˈهیو دان لیویˈ گفت که وضعیت نامطلوبی برای این هواپیما اتفاق افتاده است. فکر می کنم این هواپیما با حوادث مختلفی مواجه شد که قادر به بازگشت به پایگاه نشد.
وی تاکید کرد لاشه هواپیمای این پرواز که 17 اسفندماه سال گذشته با 239 سرنشین در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد جایی در اقیانوس هند است و یافتن آن سال ها طول می کشد.
هواپیمای مالزی
این مدیر ارشد خطوط هوایی مالزی در پاسخ به سوالی در خصوص تئوری های توطئه برای ناپدید شدن این هواپیما، گفت که برخی خانواده مسافران این ایده را مطرح می کنند و سرنوشت این هواپیما در آینده روشن خواهد شد.
به رغم گذشت 110 روز از زمان ناپدید شدن این هواپیما و بزرگترین عملیات جستجو و نجات در تاریخ هوانوردی تاکنون اثری از هواپیما که دو سرنشین آن ایرانی بودند بدست نیامده است.
هواپیمای ناپدید شده مالزی

محققان هم اکنون در حال آماده شدن برای آغاز مرحله بعدی جستجو در شهریور ماه با تمرکز بر منطقه ای در جنوب اقیانوس هند و سواحل استرالیا هستند.


چهار شنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن