تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804152371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با گروهک ضد اسلامی داعش وظیفه همه مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی : مقابله با گروهک ضد اسلامی داعش وظیفه همه مسلمانان است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقابله با گروهک تکفیری و ضد اسلامی داعش وظیفه تمام مسلمانان جهان است.


ˈآیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود : هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎دفاع در عراق تاسف و نگرانی را در دل تمام مسلمانان بر انگیخته است.
وی ادامه داد : تمام مسلمانان جهان از شیعه، سنی و همه اقوام باید دست در دست یکدیگر بدهند و با تمام وجود از مردم مظلوم عراق حمایت کرده و گروهک ضد اسلامی داعش را سرکوب کنند.
امام جمعه اراک افزود: گروهک مردم ستیز داعش که با هجوم به عراق، به تخریب و خون‎ریزی پرداخته، بدون شک از سوی دشمنان اسلام حمایت می شود.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: کشورعراق برای مقابله با گروهک ضد اسلامی داعش نیاز به نیروی انسانی ندارد اما مسلمانان باید با ارسال کمک های دارویی و مواد غذایی از مردم مظلوم این کشور حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در راس کشور عراق علمای بزرگی چون آیت الله سیستانی و آیت الله حکیم و دیگر روحانیان بزرگ قرار دارند که همواره مردم پیرو و گوش به فرمان این بزرگان هستند.
آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: وجود علما و روحانیون برجسته مذهب تشیع در عراق پشتوانه بسیار بزرگی برای مردم این کشور محسوب می شود بنابراین عراقی ها باید از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را بکنند و با ایجاد وحدت و همدلی در بین یکدیگر کروهگ ضد اسلامی داعش را سرکوب کنند.
*** قوه قضاییه باید مقتدرانه با جنایتکاران و مفسدان اجتماعی برخورد کند
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضاییه نیز گفت: این قوه باید مقتدرانه با جنایتکاران، هنجارشکنان و مفسدان اجتماعی برخورد کند.
وی با بیان اینکه احقاق حقوق شهروندی مهمترین وظیفه قوه قضاییه است،اظهار کرد: این مقوله از موضوعات مهم قانون اساسی و از شاخص های اصلی رفاه اجتماعی و اخلاق مداری است و در هفته قوه قضاییه باید به شکل علمی برای بسط آن تلاش شود.
وی توضیح داد: ظرفیت های حقوق شهروندی باید توسط نخبگان قوای سه گانه کشور به شکل علمی و کاربردی تعریف و هدفگذاری شود و به عنوان مطالبه به حق و نیاز پایه کشور در مقام اجرا قرار گیرد.
***اخلاص در برابر خداوند حقیقت ولایت پذیری است
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود ولایت و ولایت پذیری مومنان را یادآور شد و گفت: معرفت و اخلاص در برابر ذات خداوند حقیقت ولایت پذیری است.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اخلاص به همراه خضوع و فروتنی در برابر خداوند زمینه اصلی ولایت پذیری مومنان را فراهم می کند.
وی اضافه کرد: ولایت پذیری و تنظیم حدود مبتنی بر خط و مشی ولایت وظیفه مهمی است که انجام آن ضامن سلامتی جامعه اسلامی و ترک آن موجبات انحراف و کج روی را فراهم می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ولایت مداری و اطاعت از مقام معظم رهبری رمز بقای انقلاب اسلامی است، بنابراین اقشار مختلف مردم به خصوص مسوولان باید این مهم را سرلوحه فعالیت های قرار دهند.
وی رحمانیت را اساس ولایت دانست و اضافه کرد: محبت، نوازش و پرورش اصل ولایت است و رسول گرامی اسلام نیز در فتح مکه بر رحمت تاکید فرموده اند.
*** ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است
امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: این ماه بزرگ فرصت بسیار مناسبی است تا برای مدت کوتاهی از امور دنیوی و مشغله روزانه فاصله گرفته و به تزکیه نفس خود بپردازیم.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: شب زنده داری، اقامه نماز شب، قرائت قرآن کریم و کمک به نیازمندان مهمترین اعمالی است که می توانیم در ماه مبارک رمضان برای رضای خداوند و تزکیه نفس خود انجام دهیم.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار در حسینیه سیدالشهدا( ع ) بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
7115/559

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن