تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشی کشت مستقیم سویا برای سویاکاران شرق گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگاه آموزشی کشت مستقیم سویا برای سویاکاران شرق گلستان برگزار شد گالیکش - گنبدکاووس - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: برای جمعی از سویاکاران شرق استان گلستان، کارگاه های آموزشی تئوری و عملی کاشت مستقیم سویا در اراضی کشاورزی گالیکش برگزار شد.


ˈابوالحسن ذبیحیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کارگاه در باره مزایای استفاده از دستگاه های مرکب کشاورزی مطالب مفیدی ارائه شد.
وی افزود: کاشت مستقیم سویا با این دستگاه ها باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش تردد تراکتور و ادوات مربوطه در اراضی کشاورزی شده و مانع از سفت شدن خاک و هم چنین جلوگیری از هدر رفت رطوبت می شود.
ˈرمضان تجریˈ کارشناس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گلستان در این کارگاه گفت: هدف برگزاری این کارگاه آشنا کردن با شیوه نوین کاشت مستقیم سویا و سایر محصولات برای کشاورزان است.
وی افزود: این روش باعث می شود از مضرات آتش زدن کاه و کلش که باعث از بین رفتن موجودات ریز و مفید خاک می شود، جلوگیری گردد.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح در هر مترمربع سه الی پنج کیلوگرم کاه و کلش و بقایای سایر علوفه ها به زمین برگردانده شده و در نهایت باعث تبدیل آن به کود آلی می شود که به تقویت زمین منجر می شود.
7481/600

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن