تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال گذشته 118میلیارد ریال مال غصب شده را به بیت المال بازگرداندیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه: سال گذشته 118میلیارد ریال مال غصب شده را به بیت المال بازگرداندیم کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: سال گذشته 118 میلیارد ریال اموال در حوزه هایی چون اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق بیت المال با تلاش دستگاه قضایی استان شناسایی و به بیت المال ارجاع داده شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی ملکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مقدار از اموال در قالب رسیدگی به 152 فقره پرونده در موضوعات یاد شده حاصل شده است.
وی با بیان اینکه تلاش دستگاه قضایی استان بر افزایش دقت و شتاب بخشی در رسیدگی به پرونده ها است، افزود: در سال گذشته از مجموع 57 هزار فقره پرونده ورودی به دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه 54 هزار فقره مختومه شده که در مقایسه با سال 91 دارای 19 هزار فقره ورودی پرونده بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه همچنین از کاهش افزون بر 40 درصدی جرایم خاص، خشن و سازمان یافته در سطح استان در سال گذشته نسبت به سال 91 خبر داد و میزان کاهش این جرایم در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را بیش از 60 درصد عنوان کرد.
ملکی در پایان وضع امنیتی استان کرمانشاه را مطلوب توصیف کرد و مشارکت مردم در این امنیت و نیز حاکم شدن فضای احساس امنیت در استان موثر عنوان کرد.
567/571

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن