تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801274912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی اعزام بیماران عراقی نیازمند خدمات چند تخصصی به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بررسی اعزام بیماران عراقی نیازمند خدمات چند تخصصی به ایران تهران - ایرنا - هیاتی از کشور عراق در دیدار با رییس و معاونان بیمارستان شریعتی، زمینه همکاری ها برای اعزام بیماران نیازمند خدمات چند تخصصی از این کشور را بررسی کردند.


به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نمایندگان وزارت بهداشت عراق، امروز(سه شنبه) با رییس بیمارستان شریعتی و معاونان این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.
نمایندگان کشور عراق هدف از این دیدار را استفاده از امکانات تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شریعتی بمنظور اعزام بیمار از این کشور عنوان کردند.
دکتر سعید هاشمی مسوول درمان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران که هیات عراقی را همراهی می کرد، در دیدار با مسوولان بیمارستان شریعتی گفت: بیماران اعزامی از کشور عراق اکثرا قربانیان حملات تروریستی هستند و گروه های جراحی فک و صورت، مغز و اعصاب و جراحی های شکم از مهمترین تخصص های مورد نیاز بیماران اعزامی از کشور عراق است.
نمایندگان کشور عراق پس از این دیدار، از اتاق عمل و بخش ارتوپدی بیمارستان شریعتی بازدید و با متخصصان در زمینه نحوه درمان بیماران گفت وگو کردند.
اجتمام(1) ** 9185 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن