تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت جسمانی در نیروی انتظامی یک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: تقویت جسمانی در نیروی انتظامی یک ضرورت است تهران - ایرنا - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه ارتقا آمادگی جسمانی در نیروی انتظامی مهمترین اولویت است، افزود: این آمادگی در ناجا نسبت به دیگر نیروهای مسلح دارای وضعیت مطلوبتری است.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدجواد زاده کمند» در جلسه برنامه های ورزشی ستاد ناجا با بیان اینکه ورزش در نیروی انتظامی با توجه به مأموریت های محوله به این نیرو، یک تکلیف است، گفت: این وظیفه در ناجا سنگین تر از دیگر نیروهای مسلح است، بر این اساس باید فرماندهان در این امر تلاش کرده و افراد تحت فرماندهی خود را نیز حتی به اجبار به ورزش ترغیب کنند.
وی با اشاره به اهمیت ورزش و تندرستی در سخنان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ادامه داد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره به ورزش تأکید داشتند تا جاییکه ایشان میدان ورزش را همانند میدان جنگ و علم، تعیین کننده می دانند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به سخن فرمانده ناجا مبنی بر اینکه ورزش یک بحث تکلیفی و دستوری است، گفت: آمادگی جسمانی در نیروی انتظامی با توجه به نوع مأموریت های این نیرو ضرورت است و باید همواره آماده باشیم زیرا امروز با تهدیداتی علیه نظام و خط مقاومت مواجه هستیم.
زاده کمند افزود: در ارزیابی عملکرد فرماندهان و شاخص های شایسته سالاری باید به امر ورزش توجه شود زیرا ورزش اولویت نیروی انتظامی است و مسوولان تربیت بدنی باید به امر ارتقا آمادگی جسمانی و ورزش همگانی توجه بیشتری داشته باشند.
وی، توجه به سلامت، تناسب و آمادگی جسمانی را یکی از شاخص های مهم در ستاد ناجا و استانها دانست و گفت: علمی کردن مباحث ورزشی و استفاده از حوزه های ورزشی خارج از سازمان باید در دستور کار قرار بگیرد.
زاده کمند، توجه به ورزش خانواده کارکنان نیروی انتظامی را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در طول سال، حد اقل چهار برنامه برای خانواده ها داشته باشیم.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: باید به ورزش سربازان نیز توجه ویژه ای شود، این جوانان امانت های مردم در اختیار ما هستند و باید پس از طی دوران سربازی در سلامت، تخصص و مهارت یک گام به جلو برداشته باشند؛ سربازان فرزندان ما هستند و فراهم کردن بستر برای ورزش آنان بر ما لازم است.
وی به فعالیت مجتمع های ورزشی در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نباید به این مجتمع ها دید درآمدزایی داشت بلکه باید از امکانات آن برای ارتقا آمادگی جسمانی استفاده کرد.
زاده کمند، آمادگی جسمانی در نیروی انتظامی را نسبت به دیگر نیروهای مسلح مطلوب دانست و گفت: البته باید تلاش کنیم در حوزه سلامت، تناسب و آمادگی جسمانی، رتبه اول را در نیروهای مسلح کسب کنیم.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن