تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاونی صیادان دیلم نمونه کشوری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعاونی صیادان دیلم نمونه کشوری شد گناوه- ایرنا- تعاونی صیادان بندر دیلم به عنوان تعاونی صیادی نمونه کشور در آیینی باحضور مسوولان کشوری و استانی معرفی و تجلیل شد.


به گزارش ایرنا، معاونت صید وبنادر ماهیگیری شیلات ایران روز سه شنبه در این آیین گفت: مشاهده تلاش های های بی شائبه مدیران و متولیان شیلات و تعاونی صیادان شهرستان از اهداف سفر به این منطقه است.
علی اصغر مجاهدی افزود: نگاه ویژه ای به زیرساخت های این شهرستان خواهد شد وآنچه مقدور باشد برای مشکلات تعاونی های صیادی این بندر درنظر می گیریم .
وی بیان کرد: باید تلاش کنیم منابع تولید را افزایش داده و اتکا به منابع دولتی را کاهش دهیم که این افتخار را تعاونی صیادان بندر دیلم با تلاشهای شبانه روزی و رویکردی غیردولتی بدست آورده است .
معاونت صید و بنادرماهیگیری شیلات ایران خاطر نشان کرد: نعمتی که خداوند متعال در اختیار ما گذاشته باید در حد مطلوب از آن استفاده کنیم و اگر قرار باشد با این ذخیره زندگی کنیم باید در حفظ آن کوشا باشیم.
فرمانداردیلم نیز دراین آیین گفت: تعاونی صیادان این بندر با قدمت دیرینه و تلاش شبانه روزی صیادان زحمت کش توانسته با عملکرد و فعالیت های بی شائبه خود که مطابقت با ملاک ومعیارهای تعیین شده ازسوی شیلات ایران داشته ، موفق به کسب مقام اول کشور شود که این افتخاری مهم برای این شهرستان و استان بوشهر است.
قاسم قائدی افزود: بپاس موفقیت تعاونی صیادان دیلم که با حداقل ها در کشور نمونه شده باید درتخصیص اعتبارات و اعطای امتیازات نگاه ویژه شود تا مایه دلگرمی کارکنان و تشویق و ترغیب بیشتر صیادان به این حرفه شود.
فرمانداردیلم بابیان اینکه پارکینگ و اسکله صادرات و واردات موتورلنج های تجاری وصیادی درخوردیلم مشترک و توقف و تردد را با مشکل مواجه می کند، گفت: از شیلات ایران انتظار داریم نسبت به احداث اسکله و پارکینگ اختصاصی برای شناورهای صیادی اقدام کند.
وی اظهارکرد: حرفه صید وصیادی از مشاغل سخت است فعالان این بخش که برای تامین مایحتاج مردم تلاش می کنند.
عیسی کنارکوهی مدیرعامل تعاونی صیادان دیلم و رییس هیات مدیره تعاونی صیادی امام حسن گزارشی ازعملکردهای تعاونی های مناطق ارایه کرد.
در آیین تجلیل از تعاونی صیادان نمونه کشور که در شهرستان دیلم برگزارشد، معاونت صید و بنادر ماهیگیری و قائم مقام مدیرعامل شیلات ایران و مدیران کل شیلات استانهای ساحلی جنوب کشور حضور داشتند.
شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/2
637/ 628

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن