تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804309725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج انتخابات نظام مهنسي تا پايان هفته آينده/ ابلاغ تعرفه هاي جديد خدمات کشاورزي در انتظار امضاي وزير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۸ب.ظ)
نتايج انتخابات نظام مهنسي تا پايان هفته آينده/ ابلاغ تعرفه هاي جديد خدمات کشاورزي در انتظار امضاي وزير در سه سال گذشته فرآيند تدوين تعرفه به خوبي صورت گرفته است و نظام مهندسي کشاورزي توانسته براي 1900 نوع خدمت در حوزه کشاورزي، تعرفه تدوين و بعد از تاييد وزير کشاورزي براي اعمال در بخش خصوصي ابلاغ کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محسن موحديان عطار رييس سازمان نظام مهندسي کشاورزي در جمع خبرنگاران حوزه کشاورزي گفت: مهمترين رويدادي که در 4 ساله گذشته براي نظام مهندسي کشاورزي رخ داد، انتخابات سراسري اين سازمان براي انتخاب بيش از 200 عضو خود از ميان 1500 کانديد بوده است.
وي افزود: فرآيند انتخابت از دي ماه سال گذشته آغاز شد و بعد از تشکيل هيات هاي نظارت و اجرايي، اولين دوره انتخابات در ارديبهشت 93 برگزار شد و در اين مرحله تنها انتخابات 7 استان به حد قبولي رسيد و 24 استان انتخابات مجدد برگزار کردند.
موحديان تاکيد کرد: تا اين لحظه که با شما صحبت مي کنم، نتايج انتخابات در تمام استان ها به جز اصفهان و تهران تاييد شده و تا 5 دروز آينده با تاييد راي گيري در 2 استان نام برده، نتايج کلي انتخابات اعلام خواهد شد.
مشارکت نظام مهندسي در طرح توليد بذر به روش گلخانه اي
رييس سازمان نظام مهندسي کشور با اعلام اين مطلب که قرار است از توان سازمان براي مشارکت در طرح توليد بذور در شمال کشور استفاده شود، گفت: زيرساخت اين کار به مساحت 41 هکتار در شمال کشور مهيا شده است و قرار بر اين است که نظام مهندسي براي اجراي فاز گلخانه اي اين طرح وارد کار شود.
وي ادامه داد: سرمايه گذاري براي مجتمع بذز در بررسي اوليه، 120 ميليارد تومان بوده است اما اگر قرار به توسعه اين طرح باشد، مطمئنا ميزان سرمايه گذاري افزايش پيدا خواهد کرد.
موحديان عطار در مورد نحوه مشارکت نظام مهندسي در اين طرح نيز گفت: طبق توافقات انجام گرفته با صندوق بيمه روستاييان قرار است براي تکميل فاز دوم طرح که ساخت و تجهيز گلخانه هاي توليد بذر مي باشد، مشارکت داشته باشيم و با پيش بيني ما با ساخت اين مجتمع بيش از 505 شغل مستقيم ايجاد خواهد شد.
وي با تاکيد بر اين مطلب که تامين نيرو، مهمترين موضوع در مجتمع بذر است، گفت: با تکميل فاز اول توليد در مجتمع بذر، 5 درصد از کل نياز بذور کشور در داخل توليد خواهد شد.

تفاهم نامه نظام مهندسي و پست بانک
موحديان عطار با اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه همکاري با پست بانک کشور، در مورد نحوه عملياتي شدن اين مهم، گفت: در چندين فاز با پست بانک همکاري خواهيم کرد که يکي از اين موارد براي تاسيس يک صندوق قرض الحسنه براي اعضا نظام مهندسي کشاورزي خواهد بود.
وي ادامه داد: در گام بعدي قرار است در تشکيل دفاتر ICT و تسهيلات طرح هاي بزرگ و کوچک بخش کشاورزي از تجربه و اعتبارات پست بانک استفاده شود.

صدور پروانه براي ايجاد واحدهاي زنجيره اي توليد طيور گوشتي
رييس سازمان نظام مهندسي کشاورزي ايران با اعلام اين خبر که با تصميم معاونت امور دام از اين پس سازمان نظام مهندسي براي صدور پروانه واحدهاي زنجيره اي توليد طيور گوشتي اقدام خواهد کرد، گفت: اين يک ماموريت جديد است که با نظر معاونت امور دام و براي حل مشکلات صنعت طيور گوشتي و متصل نمودن حلقه هاي توليد در اين صنعت گرفته شده است.

تعرفه جديد خدمات فني در انتظار تاييد وزير کشاورزي
موحديان عطار در مورد تعرفه هاي جديد خدمات فني- مهندسي بخش کشاورزي که بر طبق قانون تدوين آن برعهده سازمان نظام مهندسي قرار گرفته است، گفت: فرآيند اين کار بسيار طولاني است و در چهارچوبي تعريف شده همه ذي نفعان در تهيه منابع نرخ گذاري مشارکت دارند اما تصميم نهايي را نظام مهندسي کشاورزي خواهد گرفت.
وي ادامه داد: در سه سال گذشته فرآيند تدوين تعرفه به خوبي صورت گرفته است و نظام مهندسي کشاورزي توانسته براي 1900 نوع خدمت در حوزه کشاورزي، تعرفه تدوين و بعد از تاييد وزير کشاورزي براي اعمال در بخش خصوصي ابلاغ کند.
رييس سازمان نظام مهندسي کشاورزي کشور در مورد تعرفه هاي سال 93 نيز گفت: تدوين اين تعرفه ها نيز به پايان رسيده است و براي ابلاغ در انتظار تاييد و امضا وزير کشاورزي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن