تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول اساسی در نظام سلامت کشور در دولت تدبیر و امید انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحول اساسی در نظام سلامت کشور در دولت تدبیر و امید انجام شده است خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت : پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحول اساسی در نظام سلامت کشور در دولت تدبیر و امید انجام شده است که این امر اقدامی بی نظیز و قابل توجه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈسید سعیدشاهرخی ˈ روز سه شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی افزود : اگرچه در زمینه طرح نظام سلامت تبلیغ عمیقی صورت نگرفته است ،اما این طرح به دلیل کارآیی زیاد در سطح جامعه به خوبی شناسایی شده و در همه آحاد جامعه درک شده است .
وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد جامعه در مراجعه به بیمارستان ها و روند درمان با مشکلات متعدد مواجه بودند ،تصریح کرد: امید در امر خدمت رسانی در بحث بهداشت و سایر بخش ها نیز اقدامات مطلوبی ارایه شود .
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر تعامل و همکاری بین بخشی در دستگاه های اجرایی لرستان گفت: در راستای اجرای اهداف و مصوبات کارگروه های سلامت و امنیت غذایی تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه ها همانند قبل امری بدیهی است.
وی با تاکید بر اجرای شیوه های تاثیر گذار و تدابیر کارشناسی در اجرای برنامه ها و اهداف این کار گروه اظهار کرد: با اتخاذ اینگونه تصمیم ها و کارشناسی ها دقیق تهدید ها و مشکلات پیش روی سلامت و امنیت غذایی در جامعه باید بر طرف شود .
وی همچنین بر رسیدگی بر مشکلات صنایع آلاینده در سطح استان تاکید کرد ،و افزود : واگذاری این فعالیت ها نباید بر مسوولیت مدیران در رفع مشکلات این بخش ها تاثر بگذارد ودر این زمینه پیگیری مشکلات باید اولویت کار مسوولان باشد.
شاهرخی با اشاره به رعایت وپیشگیری بیماریها در سطح جامعه تصریح کرد: در زمینه تولید محصولات سالم و ارگانیک باید فرآیندی مورد نیاز تهیه و تعریف شود که اجرای این کار نیازمند همکاری بخش های مربوطه است .
وی گفت: همچنین و فرهنگسازی در این زمینه وایجاد بستر های لازم در راستای تولید و عرضه محصولات کشاورزی امری ضروری است .
7274/630

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن