تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804784225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید، ثبات را به کشور هدیه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید، ثبات را به کشور هدیه کرد وبلاگ > خرازی، سید صادق - سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه گفت: اعتدال گرایی، تحقیق و عقل گرایی دولت تدبیر و امید، ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را به کشور و ملت ایران هدیه کرد.

به گزارش ایرنا، سیدصادق خرازی شامگاه یکشنبه در همایش انتظار و امید در سالن ابن سینای همدان اظهار داشت: با پیروزی دولت تدبیر و امید، جامعه بار دیگر به مسیر عدل و آزادی بازگشت و امروز کشور در مسیر عقلانیت، تدبیر و آرامش قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: انتخابات سال گذشته سرنوشت ملت ایران را تغییر داد و شیرینی این پیروزی مرهون رهنمون های مقام معظم رهبری و ایثار و گذشت ملتی بزرگوار است که همواره در تمام صحنه ها حضوری آگاهانه دارد.
خرازی با تقدیر از همه کسانی که در فرآیند این پیروزی نقش داشتند، تصریح کرد: امروز ملت ایران با توجه به انتخاب خود در جهان سربلند است و به همگان نشان داد که همچنان از حیات سیاسی زنده و پویایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم، دولت تلاش، توسعه و عقلانیت است، گفت: ملت با آگاهی، عقلانیت، دوراندیشی و هوشیاری این حماسه بزرگ را خلق کرد و امروز افرادی که در این دولت مسؤولیت دارند، به دنبال خدمت رسانی به مردم به دور از تصمیم گیری های نسنجیده و بدون پشتوانه فکری هستند.
خرازی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خرد اندیشی و آزادی را لازمه پیشرفت کشور می دانند و در روز انتخابات با کلامی گوهر بار، رأی را حق الناس مردم شماردند و موجب خلق حماسه ای شگرف در تاریخ سیاسی کشور شدند.
وی تأکید کرد: فرزندان این سرزمین آزادانه تحولات سیاسی و اجتماعی را پدید آوردند و 24خرداد حضور عقلانیت یک ملت بزرگ است که یکپارچگی و همدلی ملت را در جهان به نمایش گذاشتند.
خرازی گفت: یکسال از جهاد، آزادی و بزرگی ای که آفریده شد می گذرد و امروز اخلاق، هویت ملی و تاریخی مردم ایران پس از هشت سال فریب و بداخلاقی به آنان بازگردانده شده است.
نماینده پیشین ایران در سازمان ملل متحد افزود: یک تدبیر ملی برای تغییر در 24خرداد سال گذشته شکل گرفت که اساس دروغ، ریا و فریب کاری را برای همیشه از کشور برچید.
وی تأکید کرد: بی اخلاقی حلقه گم شده ملت ایران در هشت سال گذشته بود و امروز در آغاز بزرگترین تجربه تاریخی، شاهد بازگشت به اخلاق و هویت اسلامی و ایرانی در دولت تدبیر و امید هستیم.
خرازی اضافه کرد:امروز درهای سیاسی کشور گشوده شده و مشکلاتی که در مسیر سیاست خارجی ایران و تعامل با دیگر کشور ها وجود داشت با تلاش گسترده و همت دولتمردان برداشته شده است.
وی گفت: امروز دولت یازدهم به دور از آمارهای غیر واقعی و فریبکارانه نرخ تورم را کاهش داده و به طور قطع، پیروزی های بزرگ دیگری در راه است که با مشارکت مردم به وقوع خواهد پیوست.
خرازی در ادامه، شکستن تحریم های ظالمانه جهانی علیه کشور و همچنین حل مشکلات اقتصادی را دو اولویت مهم کاری دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت از ابتدا تلاش کرد که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور را بشکند و در این مسیر عده ای به اصطلاح دلواپس با مخالفت، روند مذاکرات را بی ثمر جلوه می دهند.
وی، اولویت مهم دیگر کاری دولت را حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت در این خصوص برنامه و تدبیر دارد و با دغدغه نسبت به حل این مشکلات گام بر می دارد.
سفیر سابق ایران در فرانسه در ادامه، هرگونه تندروی را به ضرر کشور دانست و گفت: با حرکت بر اساس عقلانیت، اجازه ندهیم بدخواهان، امید ملت را ناامید کنند.
وی با بیان اینکه گام های بلندی با درایت و عقلانیت در پیش روی مردم است، تأکید کرد: امروز عصر جهانی شدن است و ما نمی توانیم درهای جهانی شدن را به روی مردم ببندیم و نباید مردم را از موهبت جهانی شدن محدود کنیم.
خرازی گفت: امروز به برکت جهد و گذشت مردم، ایران سرزمین ثبات در خاورمیانه است و جهاد و آزادی مردم ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان است.
نماینده پیشین ایران در سازمان ملل متحد در ادامه با اشاره به فرآیند تحولات سه سال گذشته مصر گفت: این تحولات نشان داد که انقلاب این کشور پدیده نارسی بود که هنوز به بلوغ فکری نرسیده بود.
خرازی افزود: آنچه در مصر در سال های اخیر رخ داد، باعث دور شدن انقلاب این کشور از اهداف خود شد و تحولات این کشور باعث شد نه تنها مصر به سمت دموکراسی و تحولات بیشتر پیش نرود، بلکه رجعت و بازگشتی نیز به گذشته داشته باشد.
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه عنوان کرد: آنها که قدرت را در مصر در دست دارند، در طول این مدت هم محدودیت های بیشتری برای جریانات سیاسی به وجود آورده اند و هم وضع اخوان المسلمین در مصر به نسبت گذشته بدتر شده است.
خرازی گفت: اخوان المسلمین امروز به دلیل ناپختگی در عملکرد و نداشتن بلوغ سیاسی و فکری، موقعیت بسیار نامناسبی دارد و رییس جمهوری پیشین مصر نتوانست گام هایی را برای وحدت اقوام و گروه ها در این کشور بردارد.
جشن حامیان دولت دکتر ˈحسن روحانیˈ با عنوان همایش مردمی ˈانتظار و امیدˈ شامگاه یکشنبه در نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ابن سینای همدان برگزار شد.



چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 08:12:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن