تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد جامعی: جایزه شهید بهشتی طراحی و ارایه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسجد جامعی: جایزه شهید بهشتی طراحی و ارایه می شود تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید بهشتی از موثرترین افراد در قانونمند شدن تفکر شورایی در کشور است، گفت: جایزه شهید بهشتی طراحی و به موثرترین افراد در حوزه مدیریت شهری اهدا می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد مسجد جامعی روز سه شنبه در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر خاطر نشان کرد: آیت الله شهید بهشتی در نظام مند کردن تفکر شورایی در قانون اساسی مهمترین نقش را داشته اند.
وی گفت: جا دارد اعضای شورای شهر نیز نسبت به ساحت ایشان ادای احترام داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی نقش بی بدیلی در حوزه مدیریت داشت، خاطر نشان کرد: جایزه شهید بهشتی همانند جایزه شهید رجایی که در دستگاه های اجرایی و دولتی وجود دارد طراحی شده و این جایزه به فعالترین و تاثیرگذارترین افراد در حوزه مدیریت شهری اهدا می شود.
براساس این گزارش محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در این جلسه شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و در خصوص نقش شهید بهشتی در حفظ جمهوری اسلامی سخن گفت.
براساس این گزارش اعضای شورای شهر در این جلسه با حضور مسوولان شهرداری مصوبه الزام شهرداری تهران به ارایه گزارش در خصوص حسن اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط جا نمایی، تملک و ساماندهی گورستان های جدید و تعیین وضعیت گورستان های قدیمی تهران را بررسی می کنند.
تهرام/7244/7561/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن