تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801218876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات درمانی به جانبازان 5 تا 70 درصد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات درمانی به جانبازان 5 تا 70 درصد تهران- ایرنا- مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید تنها معاونتی است که بدون توجه به درصد جانبازان به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به جانبازان معزز می پردازد.


ˈ ایرج عربیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با توجه به مشکلات و سختی های پیش روی جانبازان معزز افزود: باور داریم که برای این قشر از جامعه هر چه تلاش کنیم کم کردیم و بفرموده مقام معظم رهبری این افراد اگر دغدغه درد و رنج دارند از این رو نباید دغدغه ای از جهت درمان و دارو داشته باشند.
وی با بیان اینکه سعی می شود در حد توان به مسائل درمانی جانبازان رسیدگی شود، اظهار داشت: در برخی موارد غفلت هایی ناخودآگاه در زمینه ارائه خدمات صورت گرفته و نارضایتی هایی را منجر شده است.
این مقام مسئول در بنیاد شهید ادامه داد: اداره دارو و تجهیزات پزشکی که یکی از ادارات زیر مجموعه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید است متولی و سیاستگذار در امور تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی به جامعه ایثارگر است.
به گفته وی، ارائه وسایلی چون ویلچر، تشک مواج ، ارتز، پروتز، سمعک از جمله خدماتی است که این اداره مسئولیت آن را عهده داراست.
عربی با بیان اینکه برخی از وسایل مورد نیاز جانبازان مانند ویلچر دائمی است، اضافه کرد: آیین نامه هایی برای دریافت این تجهیزات نیز وجود دارد.
مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به جانبازان که برخی از آنها را اولیا الله توصیف کرد، گفت: سعی می کنیم حتی الامکان برای تامین سلامت و توانبخشی این عزیزان و تا زمان رسیدن به استانداردهای بین المللی برخی تجهیزات خارجی با کیفیت خریداری کنیم.
وی تصریح کرد: بنیاد شهید موظف است علاوه بر ارائه خدمات درمانی به جانبازان، در صورتی که آنها یا خانواده هایشان به انواع بیماری های صعب العلاج مانند سرطان یا ام اس مبتلا می شوند، از نظر دارو و درمان به آنها رسیدگی کند.
عربی تعداد جانبازان کل کشور را 546 هزار و 108 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 320 هزار و 528 نفر جانباز زیر 25 درصد (شامل 59 درصد از جانبازان) و 225 هزار و 580 نفر (شامل41درصد جانبازان) بیش از 25درصد جانبازی دارند.
به گفته وی، از آنجا که بیشتر آزادگان جانباز هم می باشند آمار آنها در آمار جانبازان نیز لحاظ شده است.
اجتمام**1880**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن