تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوارض نظام مهندسي براي مردم مشکل ساز شده/ انتقاد اعضاي شورا به عملکرد روزنامه همشهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۵ق.ظ)
عوارض نظام مهندسي براي مردم مشکل ساز شده/ انتقاد اعضاي شورا به عملکرد روزنامه همشهري عضو شوراي اسلامي شهر تهران با انتقاد از نحوه عوارض نظام مهندسي گفت: انتظار داريم تغييرات جدي در نحوه اخذ عوارض نظام مهندسي ايجاد شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حبيب کاشاني در هفتاد و پنجمين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: عوارض نظام مهندسي که هم اکنون از مردم شهر تهران گرفته مي شود بسياري از شهروندان را دچار مشکل کرده است و اين طور به نظر مي رسد که بايد تعييرات جدي در نحوه اخذ اين عوارض اعمال شود.
وي با اشاره به نحوه اخذ عوارض از مردم در سال 93 خاطر نشان کرد: بسياري از شهرونداني که براي گرفتن عوارض در ماه هاي پاياني سال 92 اقدام کرده بودند کارشان انجام نشد و آنها مجبور شدند در سال 93 عوارض خود را با چندين برابر افزايش بپردازند.
وي اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستيم براي خانه هايي که بالاي 1500 متر هستند بايد چهار مهندس ناظر حضور داشته باشد و اين موضوع براي تعاوني هايي که مي خواهند در امر ساخت و ساز خانه اقدام کنند دشوار شده است.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران خواستار ارائه طرح دو فوريتي براي حل مشکلات مردم در زمينه عوارض نظام مهندسي شد و گفت: با توجه به اينکه در حال حاضر هم شهروندان و هم مهندسين ناظر از وضعيت کنوني ناراضي هستند پيشنهاد مي دهم هر چه سريعتر طرحي دو فوريتي در صحن شورا مطرح شود تا هر چه سريعتر مشکلات برطرف شود.
در ادامه هفتاد پنجمين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران غلامرضا انصاري عضو ديگر شورا با انتقاد از نحوه عملکرد روزنامه همشهري در اين چند وقت اخير اذعان داشت: نحوه برخورد روزنامه هشمهري با اتفاقاتي که درون شورا به وقوع مي پيوندد بسيار يک طرفه بوده و انتظار ما اين است که مسئولان اين روزنامه در انتشار اخبار نيت خاصي را دنبال نکنند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين که مشروعيت مديريت شهري منبعث از شوراي شهر تهران است، گفت: بايد نظارت کافي بر روزنامه همشهري صورت گيرد و اگر نياز است ناظراني از شورا در اين روزنامه حضور پيدا کنند.
وي خواستار پيگيري شهردار تهران بر اتفاقات اخير روزنامه همشهري شد و تصريح کرد: روزنامه همشهري در رابطه با لايحه اي که توسط سازمان زيباسازي به شورا ارائه شده بود و مسائلي در ارتباط با تابلوهاي تبليغاتي و نحوه نظارت بر آنها را مطرح مي کرد با تيتري يک طرفه موضوع را منعکس کرده بود و از شهردار تهران درخواست مي کنم نظارت جدي تري بر مديريت اين روزنامه داشته باشد.
در ادامه اين جلسه محمد حقاني عضو ديگر شوراي اسلامي شهرتهران با اشاره به لايحه ساماندهي تبليغات شهري که در دستور کار قرار گرفته بود، خاطر نشان ساخت: پيش از اين شاهد بوديم که با قوانين گذشته سوء استفاده هاي مختلفي در راستاي تبليغات شهري مي شد اما با لايحه جديد ديگر شاهد اتفاقات قبل نخواهيم بود.
وي خواستار حضور نماينده اي از شورا به عنوان ناظر در روزنامه همشهري شد و بيان داشت: پيشنهاد مي دهم نماينده اي از طرف شوراي شهر تهران که با امور رسانه نيز آشنا باشد به عنوان شخصيت فعال در اين روزنامه حضور پيدا کرده تا نظارت کافي بر تحريريه روزنامه همشهري صورت گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن