تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق باطری فیبرهای نوری مخابرات در غرب گلستان دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سارق باطری فیبرهای نوری مخابرات در غرب گلستان دستگیر شد گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق حرفه ای باطری فیبرهای نوری در شبکه های مخابراتی غرب استان و اعتراف وی به 104 فقره سرقت خبر داد.


سردار ˈسیدمحمود میرفیضیˈ روز دوشنبه در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی بندرترکمن در پی یک کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به دستگیری سارق حرفه ای باطری هایی موصوم به صندوق های فیبر نوری مخابرات در سطح این شهرستان و دیگر شهرهای غرب استان شدند.
وی اظهار کرد: گزارش مرکز مخابرات مبنی بر سرقت باطری فیبر نوری در سطح شهرستان بندرترکمن و دیگر شهرهای اطراف، مأموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با تشکیل تیمی ویژه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دهند.
این مقام ارشد انتظامی هم چنین گفت: با توجه به اهمیت موضوع و هزینه بالای سرقت های انجام شده مأموران به یکی از کارمندان اخراجی اداره مخابرات مشکوک شدند.
وی تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران در محور بندرترکمن به آق قلا به سرعت از محل متواری شد اما پس از تعقیب و گریزی به دام افتاد.
میرفیضی ادامه داد: در بازرسی مقدماتی از خودروی وی، هشت باطری کشف و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.
سردار میرفیضی با اشاره به تحقیقت تخصصی به عمل آمده توسط مأموران پلیس آگاهی یادآور شد: در این تحقیقات متهم به 104 فقره سرقت باطری در سطح شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرترکمن و آق قلا اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی گلستان ارزش ریالی سرقت های انجام شده را بیش از 700 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
602

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن