تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردها در پاسداشت عاطفه سرتراشیدند و برای آشتی با طبیعت تفنگ شکستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کردستان کردها در پاسداشت عاطفه سرتراشیدند و برای آشتی با طبیعت تفنگ شکستند سنندج - ایرنا- استاندار کردستان گفت: مردم کردستان در پاسداشت عاطفه سر تراشیده اند و برای آشتی با طبیعت تفنگ شکسته اند و پیام صلح، آشتی و نوع دوستی خود را به مردم دنیا اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در اولین همایش منطقه ای ˈروژانوی ژینگهˈ (طلوع دوباره محیط زیست) با حضور دکتر ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست در سنندج، افزود: مردم کردستان انس دیرینه ای و همنشینی بسیار قدیمی به قدمت تاریخ این سرزمین با طبیعت زیبای خود دارند و از کوه های سرفراز منطقه، سلحشوری و از دشت ها نرمی و لطافت و مهربانی و از رودها و چشمه ها و دریاچه زریبار صافی، صداقت و شفافیت را آموخته اند.
استاندار کردستان از کردستان به عنوان دیار طلوع های مکرر یاد کرد و گفت: در این دیار پنج هزار و 400 خورشید از این استان طلوع کرده اند و 18 هزار خورشید دیگر با طلوع خود از سرزمین مجاهدت های خاموش، صلح، آرامش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
زاهدی با توصیف کردستان به سرزمین طلوع های مکرر، افزود: مردم این دیار در تاریخ طولانی خود غروب های بسیاری را تجربه کرده اند اما همواره در حال طلوع دوباره اند.
وی افزود: مردم کردستان در عرصه احیای محیط زیست که وضعیت گذشته را از دست داده تلاش می کنند که این محیط را احیا کنند.ک/3
7346/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن