تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: تعامل مسوولان منجر به جذب سرمایه گذاری شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جیرفت: تعامل مسوولان منجر به جذب سرمایه گذاری شده است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: همکاری مسوولان دستگاه قضایی و اجرایی در این شهرستان مثال زدنی است و این تعامل و همکاری منجر به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای تامین با مسوولان دستگاه قضایی جیرفت ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه افزود: مشارکت و وحدت بین سه قوه موجب توسعه پایدار در هر منطقه می شود.
وی با بیان این که امنیت شاخص مهمی در توسعه است گفت: با تلاش عوامل انتظامی، نظامی، اطلاعاتی و قضایی امنیت خوبی بر شهرستان حاکم است که از عوامل اصلی در توسعه شهرستان محسوب می شود.
وی تصریح کرد: خواسته مردم هم انسجام و وحدت بین قواست زیرا همگان به خوبی می دانند در سایه وحدت همه مشکلات حل و فصل می شود.
امام جمعه جیرفت هم در این نشست گفت: هماهنگی بین مسوولان سه قوه در شهرستان قابل تقدیر است.
حجت الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه دستگاه قضایی از سرمایه انسانی خوبی برخوردار است، افزود: این مجموعه باید کمبود نیروهای خود را با استفاده از جذب نیروهای صالح برطرف کند و افرادی نفوذ ناپذیر باشند تا اجرای عدالت کنند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی جزو معدود دستگاه‎هایی است که باید در راس آن یک مجتهد جامع‎الشرایط وجود داشته باشد که این نشان از اهمیت آن در دین اسلام است.
رییس دادگستری جیرفت نیز گفت: مدیریت صحیح می تواند باعث پیشرفت ابعاد مختلف جامعه شود و حوزه های فرهنگی و اجتماعی وابسته به امنیت هستند که باید در کنار هم پیشرفت کنند.
احمدعلی انجم روز بیان کرد: بیشترین پرونده‎های دادگاه در این شهرستان مربوط به دعاوی خانواده بویژه در بحث طلاق است که جای تاسف دارد.
وی تصریح کرد: دلیل بیشتر این اختلاف‎ها ریشه فرهنگی دارد و آمار زیاد طلاق‎ های توافقی تاییدکننده آن است.
انجم روز گفت: بیشتر فرزندان طلاق اگر مورد حمایت سازمان‎های اجتماعی قرار نگیرند، جزو بزهکاران آینده هستند.
وی افزود: مجموعه قضایی شهرستان جیرفت تعامل بسیار خوبی با سایر مسوولان و نیروهای امنیتی شهرستان دارد.
دادستان جیرفت هم گفت: همه چیز در سایه امنیت و عدالت شکل می گیرد و اگر در همه زمینه ها فراوانی باشد اما عدالت و امنیت نباشد جامعه با مشکل روبرو می شود.
مجید رستمی اضافه کرد: عدالت باید در همه زمینه ها بویژه در زمینه های اقتصاد و فرهنگ وجود داشته باشد و ایجاد عدالت مخصوص دستگاه قضایی نیست و همه دستگاه ها باید زمنیه عدالت پایدار را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: اجرای عدالت و امنیت توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت زیرا زمانی به رشد و تعالی می رسیم که در جامعه عدالت، همدلی و وفاق وجود داشته باشد که هم اکنون شاهد این وفاق در شهرستان هستیم.
وی گفت: اعتماد جامعه به قوه قضاییه بزرگترین نعمت است که در این راستا بیش از 400 وظیفه برای دادستان پیش بینی شده و احقاق حقوق و مردم وظیفه دادستان است و باید در همه امور نقش داشته باشد.
رستمی تاکید کرد: سال 92 بیش از دو هزار هکتار از اراضی ملی به نفع دولت برگشت داده و 80 چاه غیرمجاز هم پلمپ شده است.
وی با اشاره به برخورد با فروشندگان مواد مخدر گفت: برای اولین بار در کشور پلمپ مراکز فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی در جیرفت صورت گرفته که تاثیر بسیار خوبی داشت.
وی بیان کرد: کمیته خاصی برای برخورد با مسایل امنیتی در شهرستان تشکیل شده و رافت اسلامی در کنار قاطعیت نیز وجود دارد.
رستمی با اشاره به نقش تاثیرگذار ائمه جمعه و جماعات افزود: اطلاع رسانی ائمه جمعه و جماعات در زمینه آگاه سازی مردم می تواند در پیشگیری از وقوع جرم موثر باشد.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن