تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802747365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهرداری تهران: امکان انتقال شهروندان از 30 نقطه شهر به نمایشگاه فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون شهرداری تهران: امکان انتقال شهروندان از 30 نقطه شهر به نمایشگاه فراهم شده است تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برای دسترسی شهروندان به نمایشگاه از 30 نقطه و میدان مهم شهر تهران اتوبوس های ویژه پیش بینی شده است، گفت: از سوی دیگر خطوط مترو نیز در ایام نمایشگاه تا ساعت یک بامداد به شهروندان خدمات رسانی می کنند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در جلسه هماهنگی بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم که با حضور شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیر کل ارشاد استان تهران و مدیرکل فرهنگی شهرداری برگزار شد، خاطر نشان کرد: تمامی امکانات رفاهی برای استفاده کنندگان از نمایشگاه قرآن فراهم شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به امکانات ایجاد شده در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و همچنین تامین ایمنی آنها امکانات ویژه ای پیش بینی شده است .
عبدالهی پیش بینی ایستگاه های اطلاع رسانی ، نصب 131 مورد سرویس بهداشتی، استقرار ایستگاه های سازمان آتش نشانی در 12 نقطه ، پیش بینی پارکینگ های عمومی و همچنین پذیرایی از شهروندان را از جمله خدمات رفاهی پیش بینی شده ذکر کرد.

**برنامه های ویژه قرآنی طی ماه رمضان در محلات برگزار می شود
حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: در حال حاضر 374 خانه قرآنی فعالیت های گسترده ای را در محلات به اجرا گذاشته اند.
وی تجلیل از چهره های قرآنی در 100 مسجد، غبارروبی و حمایت از برنامه های فرهنگی یک هزار مسجد در سطح شهر تهران را از اولویت برنامه های ماه مبارک رمضان برشمرد.
امرودی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز فعالیت های قرآنی در منطقه 3 به صورت نمونه از راه اندازی چنین مراکزی در سطح سایر مناطق شهر تهران تا انتهای سال جاری خبر داد.

**اختصاص بخش های ویژه به بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم
برزین ضرغامی، مدیرکل ارشاد استان تهران و قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به همکاری مطلوب بین شهرداری تهران و ارشاد استان تهران گفت : مراسم کرسی های تلاوت با حضور حافظان ، قاریان و هیئت های قرآنی از مسجد جامع خرمشهر و پخش زنده آن از ساعت 6 تا 12 شب، پخش فیلم و عکس، نشست های نقد فیلم، سالن اجتماعات و پارکینگ از جمله امکاناتی است که به نمایشگاه امسال اختصاص دارد.
مدیر کل ارشاد استان تهران با اشاره به اینکه فعالیت های این نمایشگاه در قالب 20 کارگروه سازماندهی شده است، اظهارداشت: بخش دیجیتال، خادمان قرآن، بانوان، نمایش نسخ قدیمی قرآن، سینما و عکس، انیمیشن، عفاف و حجاب، ارائه محصولات فرهنگی، کودکان و نوجوانان، سرود قرآنی از جمله بخش های پیش بینی شده هستند که با همکاری بیش از 500 موسسه و نهاد دولتی و غیر دولتی اجرا می شود.

**پردیس های قرآنی در مناطق 22 گانه شهر تهران راه اندازی می شود
عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران همچنین در این جلسه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 10 محفل ،54 کرسی تلاوت با حضور قاریان بین المللی و 30 هزار ختم گروهی قرآن در مساجد و مراکز فرهنگی شهر تهران برگزار می شود.
وی آموزش شهروندان در سه سطح روخوانی ،تجوید و قرائت ، تصحیح قرائت حمد و سوره مسابقات قرآنی و همچنین بازی هایی با محتوای قرآنی را بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان برشمرد.
رمضانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از چهار هزار کانون قرآنی در محلات شهر تهران در حال فعالیت هستند افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه بوستان های شهر تهران در فصل تابستان پذیرای شهروندان هستند امسال حضور پررنگ تری در این اماکن خواهیم داشت .
تهرام/1393/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن