تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور موثر بانک سپه در اقتصاد سیستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور موثر بانک سپه در اقتصاد سیستان و بلوچستان خبرگزاری پانا: مدیر عامل بانک سپه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی این بانک برای مشارکت در طرح های اقتصادی استان و تحقق اهداف دولت برای توسعه این منطقه خبر داد و گفت: آماده ایم تا دین خود را به مردم استان ادا کنیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 16:06

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، سید کامل نقوی نژاد اظهار داشت : وجود نیروهای فعال، خلاق و توانمند در استان مهم و استراتژیک سیستان و بلوچستان به رشد و توسعه آن کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تقسیم بندی و مرزبندی استانها به مناطق محروم و غیرمحروم نگاهی سنتی است ، افزود: باید در نگاه به استانهایی همچون استان سیستان و بلوچستان بازنگری جدی کنیم، این استان سرشار از استعداد و توانایی و پتانسیل است. تقوی نژاد با بیان اینکه مدتی با مردم خون گرم استان زندگی کردم، گفت: مردم خون گرم، توانمند و متعهد استان مسئولیت ما را در خدمت رسانی به آن صد چندان می کنند.
مدیر عامل بانک سپه در ادامه با اشاره به تاریخچه بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه علاوه بر اینکه نخستین بانک ایرانی است با توجه به توانایی ها و پتانسیل های موجود در آن باید به اولین بانک ایرانی هم تبدیل شود.
وی با تشریح فعالیت های شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بورسی گفت: بانک سپه به واسطه وجود شرکتی توانمند و قوی همچون شرکت سرمایه گذاری امید حضوری فعال و نقش آفرین در عرصه کلان اقتصادی و اجرای پروژه های کلان داشته است.
تقوی نژاد با اشاره به بخشی از تلاش های شرکت سرمایه گذاری امید افزود: این شرکت با 3 هزار میلیارد تومان سرمایه توانسته است با سرمایه گذاریهای خود بخشهای مهمی از اقتصاد به ویژه بخش معدن را متحول کند.
وی گفت: بانک سپه از طریق حضور و سرمایه گذاری در بخش معدن چادرملو با تلاش شرکت سرمایه گذاری امید زمینه تولید 11 میلیون تن کنستانتره، 4 میلیون تن گندم و 4 میلیون تن فولاد را فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک سپه افزود: با سرمایه گذاری های بانک سپه در محدوده گل گهر تا سال 98 بالغ بر 20 میلیون تن کنستانتره، 20 میلیون تن گندم و 5 میلیون تن فولاد تولید خواهد شد.
تقوی نژاد با اشاره به حضور پررنگ بانک سپه در بخشهای مهم و استراتژیک اقتصادی اظهار داشت: بانک 5 میلیارد دلار از منابع ارزی صندوق توسعه ملی را به بخش کشاورزی منتقل کرده است.
وی افزود: این تلاشها باعث شد تا بانک سپه امروز بانک اول کشور در بخش تخصصی کشاورزی و کمک به این بخش از محل صندوق توسعه ملی قرار گیرد.
تقوی نژاد با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان سیستان و بلوچستان گفت: علاقه مندیم در این استان به کمک دولت بیاییم و برای تحقق اهداف استراتژیک و حیاتی آن که به توسعه هر چه بیشتر استان و افزایش رفاه آن منجر می شود ، مشارکتی فعال داشته باشیم.
وی با بیان اینکه نگاه ما در این بخش با توجه به حساسیت موضوع صرفاً اقتصادی و کسب سود نیست ، اظهار داشت: باید دین خود را به مردم خوب استان ادا کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن