تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده حراست از عتبات عالیات هستیم/ دشمنان نمی خواهند هلال شیعه همچنان بدرخشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ: آماده حراست از عتبات عالیات هستیم/ دشمنان نمی خواهند هلال شیعه همچنان بدرخشد تهران بزرگ -ایرنا - فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به آمادگی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی برای حفاظت از عتبات عالیات در عراق، گفت: دشمنان با ایجاد نا امنی در عراق نمی خواهند، هلال شعیه همچنان بدرخشد.


به گزارش ایرنا، سردارˈمحسن کاظمینیˈ روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت در سالن همایش برج میلاد تهران با تاکید برلزوم حمایت وپشتیبانی از جبهه مقاومت، افزود: عتبات عالیات در عراق برای ملت بزرگ ایران اسلامی از جایگاه و ارزش بسیار والایی برخوردار است و مردم ما برای دفاع از حرم شریف ائمه در عراق و هر نقطه از جهان آماده هستند.
وی با بیان این که هنوز مجوزی برای حضور در جهاد علیه دشمنان در عراق نداریم، گفت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از خط مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق است.
وی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حرم در میدان امام حسین(ع) تهران در روز سه شنبه (فردا)، اظهار کرد: مردم با حضور خود در این تجمع نشان می دهند که همواره مدافع حریم ولایت و ارزش های دینی هستند.
کاظمینی به ایجاد ناامنی در برخی از شهرهای عراق اشاره کرد وگفت: دشمنان نمی خواهند عراقی متحد، منسجم و یکپارچه وجود داشته باشد و شیعیان در آن کشور نقش آفرینی کنند.
وی با اشاره به فتوای آیت الله سیستانی در عراق مبنی بر واجب کفایی بودن جهاد علیه دشمنان اسلام، اظهار کرد: بیش از دو میلیون نفر از نیروهای مردمی در عراق ثبت نام کردند و در حال سازماندهی برای مقابله با دشمنان اسلام و شیعه هستند.
وی جوانان این مرز و بوم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: جوانان در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشتند و همواره مدافع نظام اسلامی هستند.
کاظمینی، تهذیب نفس، تربیت اسلامی و روحیه انقلابی را از مهمترین عوامل برای تحقق آرمان های امام راحل
دانست و بیان کرد: جوانان با داشتن این ویژگی ها برای تحقق آرمان امام راحل و آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: جوانان با تحصیل و علم اندوزی، آگاهی و بصیرت، مدیریت جهادی و تربیت و اخلاق اسلامی، می توانند در مسیر انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل گام بردارند.
وی آموزش و پرورش، بسیج و اولیاء دانش آموزان سه ضلع اصلی طرح یاوران ولایت دانست و گفت: برگزاری اردوهای جهادی، فرهنگی و کلاس های مهارتی، بصیرتی و اعتقادی از مهمترین برنامه های این طرح است.
کاظمینی طرح یاوران ولایت را طرحی جامع برای دانش آموزان دانست و گفت: با همکاری و تعامل مناسب اولیا، آموزش و پرورش و همت مربیان این طرح می توانیم موفقیت های بزرگی در این زمینه کسب کنیم.
در ادامه رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز به روند راه اندازی طرح یاوران ولایت در تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور دانش آموزان در مناطق مختلف شهر به اجرا درآمده است.
ˈجعفر لایق حقیقیˈ این طرح را شامل برنامه های متعدد فرهنگی و مذهبی دانست و گفت: اردوهای جهادی دانش آموزی هفت تا 10 روزه از اول شهریور ماه در قالب این طرح آغاز می شود.
وی گفت : در حال حاضر 90 مربی زن و مرد در قالب طرح یاوران ولایت دعوت به همکاری شدند که هرکدام از این مربیان 21 دانش آموز را تحت پوشش فعالیت های خود دارند.
تهرام/519/1109

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن