تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801284034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرتعاون روستایی قزوین: کشاورزان سال طلایی خرید تضمینی گندم و کلزا را از دست ندهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرتعاون روستایی قزوین: کشاورزان سال طلایی خرید تضمینی گندم و کلزا را از دست ندهند قزوین - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: کشاورزان سال طلایی خرید تضمینی گندم و کلزا را از دست ندهند.


ˈناطق معین الدینˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از خرید تضمینی محصول گندم و کلزا توسط شبکه های تعاونی روستایی استان خبر داد و افزود:
امسال محصول گندم به قیمت کیلویی 10هزار و 500 ریال و کلزا از قرار کیلویی 19هزار ریال خریداری می شود.
وی این رقم را بسیار مناسب دانست و اظهارکرد: حذف واسطه ها و دلالان سودجو و کاهش ریسک فروش به شبکه های مافیایی از مزایای خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی است.
معین الدین، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از تولیدکننده بخش کشاورزی و مصرف کننده را از دیگر مزایای خرید تضمینی و توافقی برشمرد.
وی با بیان اینکه مراکز خرید گندم دولتی در استان قزوین تا پایان فصل برداشت گندم دایر است، خاطرنشان کرد: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح استان و برای استمرار چرخه تولید این محصول، اتحادیه ها و تشکل های زیرپوشش سازمان تعاون روستایی استان، برای خرید گندم از کشاورزان آمادگی دارند.
معین الدین اضافه کرد: امسال 30 مرکز خرید گندم اصلی و فرعی با ظرفیت بیش از 250 هزار تن برای این کار در استان پیش بینی شده است.
وی در پایان یادآور شد: تاکنون بیش از 702 تن کلزا توسط اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین خریداری شده و پیش بینی می شود این رقم تا چهار هزار تن افزایش یابد.
استان قزوین دارای 470 هزار هکتار زمین کشارزوی است.
7390/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن