تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801292919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلستان رتبه دوم خرید تضمینی گندم کشور را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گلستان رتبه دوم خرید تضمینی گندم کشور را کسب کرد گرگان - ایرنا - معاون اداری و مالی شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان اعلام کرد: استان تاکنون توانسته است با خرید 480 هزار تن گندم، جایگاه دوم کشور پس از خوزستان را به خود اختصاص دهد.


ˈمنصور صیادیˈ روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات خرید ثبت شده در سامانه جامع بازرگانی، از ابتدای فصل خرید تاکنون، میزان 480 هزار تن گندم کیفی از سطح مزارع استان گلستان برداشت و تحویل مراکز خرید بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی شده است.
وی گفت: این میزان شامل خرید هفت درصدی توسط سیلوهای ملکی غله استان، 51 درصدی توسط کارخانجات آردسازی استان، 9 درصدی توسط تعاون روستایی و 33 درصدی توسط سیلوهای بخش خصوصی در نقاط مختلف استان بوده است.
وی افزود: بر اساس اعلام سامانه بانک سپه حدود 376 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران گلستانی طی نوبت های متناوب از ابتدای فصل خرید پرداخت شده است و متناسب با زمان تحویل اطلاعات ثبت شده کشاورزان به بانک عامل، الباقی مطالبات در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.
صیادی یادآور شد: در سال زراعی جاری منطقه شرق استان میزان 44 درصد و غرب استان 56 درصد از محصولات را متناسب با پراکنش زمین های زراعی خریداری کرده اند.
سطح زیر کشت گندم گلستان در سال زراعی جاری حدود 370 هزار هکتار شامل 164 هزار هکتار کشت آبی و 200 هزار هکتار کشت دیم بوده و پیش بینی تولید آن از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان حدود 700 هزار تن است.
کار خرید تضمینی گندم تولیدی کشاورزان گلستانی از اول خرداد جاری آغاز شده و 67 مرکز خرید در سطح استان دایر شده است.
602

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن